Meikkejä laskulla/osamaksulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dfs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23213656]Meikkejä OSAMAKSULLA????? :O MITEN köyhä ihmisen pitää olla, jos noista turhakkeista ei ole varaa maksaa "käteisellä"...[/QUOTE]

Eipä muuten, mutta tuo Blascon meikkivoide sen verran tyyristä (yli 50€), että olisi ollut kiva, jos sen olisi voinut maksaa kahdessa erässä, mutta eipä vissiin löydy sellaista nettikauppaa.

[QUOTE="alkup.";23213668]Eipä muuten, mutta tuo Blascon meikkivoide sen verran tyyristä (yli 50€), että olisi ollut kiva, jos sen olisi voinut maksaa kahdessa erässä, mutta eipä vissiin löydy sellaista nettikauppaa.[/QUOTE]

No, eikö se ole sama asia laittaa se käteinen raha kahdessa erässä johkin jemmaan? :D Varmaan olet tietoinen, että koska se meikkivoide on loppumassa, niin olisit jo viime kuussa laittanut puolet siitä hinnasta sivuun ja pääsisit nyt ostamaan sen. ;)

[QUOTE="alkup.";23213668]Eipä muuten, mutta tuo Blascon meikkivoide sen verran tyyristä (yli 50€), että olisi ollut kiva, jos sen olisi voinut maksaa kahdessa erässä, mutta eipä vissiin löydy sellaista nettikauppaa.[/QUOTE]

Et voi yhtä kuukautta odottaa yhtä meikkivoidetta?

[QUOTE="vieras";23213685]No, eikö se ole sama asia laittaa se käteinen raha kahdessa erässä johkin jemmaan? :D Varmaan olet tietoinen, että koska se meikkivoide on loppumassa, niin olisit jo viime kuussa laittanut puolet siitä hinnasta sivuun ja pääsisit nyt ostamaan sen. ;)[/QUOTE]

Täytynee tehdä näin! ;D Ei mulla ole tuota ollut käytössä useampaan vuoteen, mutta nyt ajattelin, että jos ostaa paukasis tuota taas, kun on kuitenkin parasta meikkivoidetta, mitä oon koskaan käyttänyt.

Heiii, mitä on tuo Grimas? Mistä sitä saa?

[QUOTE="tööt";23213690]Maksuvammaisen ei auta kermaperseillä[/QUOTE]

Tylysti ilmaistu, mutta olen kuitenkin samaa mieltä. :D Sitten käyttää halpismeikkejä, jos ei parempiin ole varaa ja on pakko meikata.

Grimas on ammattimaskeeraukseen tarkoitettu meikkisarja, eli se peiteväri, joka on siis samaa luokkaa blascon kanssa, on tosi peittävä. Ja myöskin siis riittoisa. Raskasta tavaraa se on, että aika kevyesti pitää annostella, mutta muuten tosiaan lähinnä blascoa. Ja mä olen siis itse käyttänyt joskus vuosia sitten blascoa, sitten siirryin tuohon grimasiin, mutta nykyään en enää käytä kumpaakaan kun ei oikein enää ole niin halua meikata niin peittävällä.
Saa vaikka tilaamalla tuolta punanaamiosta, tai kysymällä pilailukaupasta.
Punanaamio – Tuote: Camouflage Make-Up - Peitevärit

kesän ajan saa tilata ilman postikuluja vaalea beige jees, mihinkään tuoteeseen en ole pettynyt se on köyhän tytön ostospaikka ja ei tarvi ostaa kallista soopaa jossa hirmu lisä aineetki ajattele vähän ihoas rocher vanha paikka mut tutkitut tuotteet ja varmasti

köyhälle kelpaa halvenpiki ja se sen voi ostaa ku ranttu muka on ostavinansa ku rahat ei riitä mitä merkillä väliä kun se vaan toimii ja nythän sul ei oo sitä meikkivoidetta ku se on niin kallis mulla on ku otin halvempaa ja sain useammankin samaan hintaan

Yhteistyössä