meikkaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun mä en osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun mä en osaa

Vieras
siis antakaa ulle vinkkejä et miten mä ikinä oppisin laittamaan kajaalia? miks se on nin vaikeaa. Pitääkö mun venyttää johonkin suuntaa noita mun lörppö luomiani, vai?

Ja toinen luomiväristä, laitetaanko sitä niinku yleensä koko luomelle tuonne kulmakarvaan asti, vaiko vaan sipaus silmäripsien yläpuolelle luomelle?

Oon ihan käsi. ja ottaa päähän kun ei osaa.

Sitä kajaalia ei opi laittamaan ku kokeilemalla. Aluksi voi olla helpompi laittaa vaan yläluomelle ulkonurkkaan, niin että se viiva paksunee ulkoreunaa kohden.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Sitä kajaalia ei opi laittamaan ku kokeilemalla. Aluksi voi olla helpompi laittaa vaan yläluomelle ulkonurkkaan, niin että se viiva paksunee ulkoreunaa kohden.

Kun laitan kajaalia niin täytyykö mun venyttää yläluomea johonki suuntaa? entäs onko helpoin laittaa kajaali ensin, sit taivuttaa ripset ja ripsari päälle, vai? Missä välissä luomiväri?

Mä laitan ihan missä järjestyksessä huvittaa, paitsi ripsivärin vikaks. Ja jos susta on helpompaa laittaa kajaali venyttämällä silmää, niin venytä. Aika vaikea selittää, sitä täytyy vaan kokeilla. Kannattaa varata semmosta aikaa, kun ei tartte mennä sen näkösenä mihkään, niin voi kokeilla rauhassa. ;)

Mä painan silmän sisäkulmasta. Se vähän riippuu siitä silmän ihosta ja silmän mallista, että millanen se on. se on aluksi vaikeeta ja kannattaa opetella tekemään se ihan omalla tavalla. Siksi teinitytöillä on usein kamalat meikit, koska se on aika vaikeaa aluksi. :D

Käytä suurentavaa peiliä niin se kajalin laitto on vähän helpompaa.

Luomelle laitetaan ensin pohjaväri (vaalea) koko luomelle, sitten pääväri likkuvalle luomelle. Viimeiseksi tummalla tehdään varjostus esim. kulmaluun kohdalle.

Mä painan silmän sisäkulmasta. Se vähän riippuu siitä silmän ihosta ja silmän mallista, että millanen se on. se on aluksi vaikeeta ja kannattaa opetella tekemään se ihan omalla tavalla. Siksi teinitytöillä on usein kamalat meikit, koska se on aika vaikeaa aluksi. :D

Joo kiitos :)
Teinihän minä ;)

Voi olla sellainenkin ongelma (ja tosi vakava vielä :laugh: ) kuin epätasainen ripsiraja, jonka takia kajalia voi olla lähes mahdotonta sutia silleen sievästi. Täytyy yrittää töpötellä vaan tai jotenkin sieltä ripsien alapuolelta... itse laitan rajaukseksi, jos joskus sellaiset tunnen tarvitsevani, tummaa luomiväriä pienellä sudilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Voi olla sellainenkin ongelma (ja tosi vakava vielä :laugh: ) kuin epätasainen ripsiraja, jonka takia kajalia voi olla lähes mahdotonta sutia silleen sievästi. Täytyy yrittää töpötellä vaan tai jotenkin sieltä ripsien alapuolelta... itse laitan rajaukseksi, jos joskus sellaiset tunnen tarvitsevani, tummaa luomiväriä pienellä sudilla.

Se onkin ihan hyvä konsti. ja jos haluaa vielä kajaalia laittaa, niin sitähän voi laittaa siihen päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ja luomiväri tulee liikkuvalle luomelle, ei kulmakarvaan asti

Riippuu kyllä vähän luomiväristä ja silmän muodosta.

Joo niin riippuu mut ehkä ei ens alkuun kannata lähtee tekemään mitään erikoisempi meikkejä vaan harjotella perusjutut ekaks

No juu... Ninnkin se on. mutta jos luomiväri on vaikka ihan vaaleaa, niin sit sitä voi kyllä laittaa. Sinistä en laittas kulmakarvoihin asti. :D

Joo niin riippuu mut ehkä ei ens alkuun kannata lähtee tekemään mitään erikoisempi meikkejä vaan harjotella perusjutut ekaks

No juu... Ninnkin se on. mutta jos luomiväri on vaikka ihan vaaleaa, niin sit sitä voi kyllä laittaa. Sinistä en laittas kulmakarvoihin asti. :D

Mulla iski heti ajatus jostain lilasta/vihreestä luomiväristä sudittuna kulmakarvoihin :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:

ihanaa olet tänään jo paremmalla tuulella kuin eilen =)

Kiitos kiitos. Ei minusta kannata välittää, minulla on mielenterveysongelmia. Siksi olen välillä ilkeä. Äänet käskevät.

Sen luomivärin voi laittaa sillaikin, että liikkuvalle luomelle enemmän ja sit häivyttää sinne kulmakarvaan päin. Eikä kukaan tuu sanomaan teetkö sen oikein vai väärin, koska tapoja on tuhansia.