Meikkaajalla/kampaajalla käyminen arkena, onko kukaan käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mulla on tuttu, joka käy meikkaajalla ja kampaajalla jokaikinen lauantaiaamu. Ensin meikataan, sitten kampaaja muotoilee hiukset. Tämän jälkeen tyyppi lähtee kaupungilla tällättynä. En ole kateellinen enkä arvostele häntä, ihmetyttää vain. Mulle itselle ei tulisi mieleen tälläytyä arkea varten meikkaajan ja kampaajan avuin. Kyselenkin nyt, onko täällä muita, jotka meikaajalla ja kampaajalla käy arkena? Siis ymmärrän toki, jos juhliin ollaan menossa, että voidaan käydä, mutta siis että ihan arkea varten, ja joka lauantai :D

Mä käyn aina silloin tällöin kampaajalla arkena, erityisesti ulkomailla ja silloin, jos on tiedossa tärkeämpää tapaamista/kokousta :) Tyyliin muutaman kerran kuussa. Meikkaajalla käyn aika harvoin, lähinnä silloin jos on jotkut juhlat tiedossa.

Arkipäivänä voisin käydä, lauantaisin tuo menis kyllä meikäläisellä vähän hukkaan, varsinkin jos heti aamusta kävis. Tosin olis aika vaikea valita sitten päivä, jolloin tälläytyis, että olisko se maanantai vai tiistai. Ja outoa, jos olis töissä tällättynä vain yhtenä päivänä viikosta ja muulloin näyttäis normaalilta...

Käyn toki itsekin kampaajalla, mutta yleensä kerran kuussa. Lisäksi kampaajalla käynnit koskevat yleensä aina tukan tasaamista ja/tai värjäämistä. Tämä tuttuni siis käy kampaajalla joka lauantai nimenomaan teettämässä kampauksen. :)

No, pakko se on arkena kampaajalla käydä, kun ne ei ole viikonloppuisn auki ( ainakaan meilläpäin )! :D Meikkaajalla en vielä ikinä ole tarvinnut käydä... :whistle: No joo, ymmärsin kysymyksen ja tosiaan vähän hölmöltä kuullostaa tuo, että kaupungille mennessä pitää "pynttäytyä" ammattilaisella, etenkin jos kyse on vaan jostain shoppailureissuta... :O

Uusimmat

Yhteistyössä