"Meikittömät" missit!

  • Viestiketjun aloittaja Hyi yäk
  • Ensimmäinen viesti
Hyi yäk
Ärsytti tänään Iltalehden artikkeli, "kuka on misseistä kaunein meikittömänä". Eivät mitään kaunokaisia mielestäni olleet yksikään noista, mutta kun JOKA kuvassa missä ollaan muka ilman meikkiä, niin on täydessä tällingissä joka misu! Näkyy olevan käsitys meikittömyydestä se, ettei ole punahuulet ja tummaa luomiväriä (jotka muuten saa suurimman osan noista malleista näyttämään tökerösti maalatuilta viiskymppisiltä katutytöiltä).

Missit ilman meikkiä - Ken on luonnonkaunein? | Missit | Iltalehti.fi tässä siis se artikkeli..

Ja esim tämä kuva:
http://static.iltalehti.fi/missit/meikitonanni1301JID_mm.jpg <--- ihan selvästi luomiväriä, rajausta ripsien tyvessä ja meikkivoiteet yms naamassa..

http://static.iltalehti.fi/missit/meikitonanna1301JID_mm.jpg ja tuokin, kajaalit silmissä mennään..

Ärsyttävää että väitetään että nuo on meikittömiä naisia... Nykyään naisen pitää luonnollisenakin olla siis kuin tikkurilan maalikauppa, ja ruumiinmuodoltaan bilsanluokan opetus luuranko..
 
:LOL: Olipas hauskoja kuvia, ainakin nuo meikkikuvat. Kaikissa jotain järkyttävän räikeää huulipunaa. Ja ihan jokainen noista oli paljon parempi ilman noita meikkejä ja pakollisia missikiehkuroita. Juuri oli jossain radiossa puhetta, miten alle parikymppisistä näteistä tytöistä saadaankin tehtyä kolmikymppisiä tätejä tuolla missistailauksella.
 
  • Tykkää
Reactions: Orion- ja Anatolia
"Jepjep"
[QUOTE="vieras";25435732]No joo, selvästi rajaukset ja ripsarit lähes kaikilla, mut voihan ne olla kestorajaukset ja ripset joten tavallaan ilman meikkiä..[/QUOTE]

Ei ne luomivärit ja sävyttävät huulikiillot noissa kuvissa kyllä mitään kestoja tainneet olla.
Tosi paljon rumempia kaikki muuten noissa meikatummissa kuvissa, noi paksut pakkelit vanhentaa ihan hulluna.
 
"vieras"
[QUOTE="Jepjep";25435803]Ei ne luomivärit ja sävyttävät huulikiillot noissa kuvissa kyllä mitään kestoja tainneet olla.
Tosi paljon rumempia kaikki muuten noissa meikatummissa kuvissa, noi paksut pakkelit vanhentaa ihan hulluna.[/QUOTE]

Todennäköisesti tässä on nyt taustalla se, että lehti on pyytänyt missejä pesemään meikit pois ja eihän ne vedenkestävät ole mihinkään lähteneet. Sit on otettu kuva ilman puuteria.
 
luomufani
kas, kerrankin muu jengi on samaa mieltä ku minä. :)
Kattelin niitä kuvia ja ihmettelin, että olenko mä tosiaan noin vastarannankiiski, kun musta ne tosiaan näytti karmeilta laitoksilta niissä maalatummissa kuvissa. Aina niitä ihmettelee että mitäs kauniita nuo nyt on. No nyt alan ymmärtää.
 
ählgöä
kas, kerrankin muu jengi on samaa mieltä ku minä. :)
Kattelin niitä kuvia ja ihmettelin, että olenko mä tosiaan noin vastarannankiiski, kun musta ne tosiaan näytti karmeilta laitoksilta niissä maalatummissa kuvissa. Aina niitä ihmettelee että mitäs kauniita nuo nyt on. No nyt alan ymmärtää.
jep oli aika hurjia sotamaalauksia ne tulipunaset huulipunat ja muut tällaiset. on turhan vahvat meikit tehty. tosin se vika missiehdokas oli aika rölli meikillä ja ilmankin..
 
................
Mua ärsyttää tuon Viivi Suomisen kulmakarvat, ärsyttivät jo edellisen kerran kun hän osallistui missikisoihin. Ne on niin oudon malliset, että rumentaa koko naisen. Vähän sama juttu, kuin Salkkareiden Pepillä. Voisi olla kaunis, jos kulmakarvat olisivat toisenlaiset.
 
ideaa
Missikisoista sais ottaa tuon pituusrajoituksen pois, niin jos sitä sitten saatais vähän nätimpiä tyttöjä kisaan mukaan. Tai ainakin kadulla näkee paljon kauniimpia tyttöjä, mutta ne ei taida olla yli 170. Jostain kumman syystä vähän lyhyemmät naiset on yleensä kauniimpia kasvoista
 
no kukaan fiksuhan ei halua missiksi. Siksi siellä ei tosiaankaan ole koko suomen kauneimat, vain bimbot ja hyvännäköiset.
(itse olen ruma, mutta tunnen paljon kauniita, joilla ei ole käynyt mielessäkään missikisoihin osallistuminen)

Jotain olennaista muutosta olisi saatava missikisojen rakenteeseen, jotta saisivat enemmän eli parempia osallistujia.

Nykyisinhän missi ei saa mitään muuta kuin turha julkkis -statuksen ja yksityisyyden menetyksen.
 
kaikkitarvisitetehdä
Enpä muista minään vuonna nähneeni huonompia missejä. Meikillä tai ilman. Yksikään ei oo hyvä ja tuo viimenen oikein piste iin päälle. On kyllä vanhaan tuppeen tehty nuori ihminen.
 

Yhteistyössä