Meikin poisto ennen vai jälkeen saunan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "soona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"soona"

Vieras
Kummin teette? Toisaalta tuntuu että meikki voisi puhdistua huokosista paremmin löylyjen jälkeen, toisaalta että se jotenkin imeytyy syvemmälle huokosten laajetessa :D Mikään ei tietenkään estä pesemästä kahdesti, tai pestä ensin ja kuoria sitten, mutta miten te teette? :)

No mä kyllä tykkään varsinkin talvella mennä suoraan löylyihin ihan ensin (sähkötön ulkosauna), ekojen löyjen jälkeen sitten pesen kasvot. Muutamien lylyjen ja vilvottelujen jälkeen sitten muu pesu. Tuntuis aika kalsealta alaa alalauteilla ensin pesemään, kun on sen verran viileä tullut matkalla/aamutakkia riisuessa pukuhuoneessa, on ihana mennä saman tien ylälauteille ja heittää kuumat löylyt. Vähä sama, kun kuuma kylpy - on kiva mennä viluisena ilman suihkua sinne kuumaan vaahtokylpyyn.

Mä meen aina eka saunaan, en kertakaikkiaan halua mennä märkänä saunaan koska se ei tunnu heti yhtä lämpöseltä, enkä jaksa naamaa pestä ku muutenki kohta meen suihkuun. Mä nyt oon muutenkin outo saunoja, sillä en heitä koskaan löylyä, vaan makaan siellä niin kauan kunnes oon läkähtyä kuumuuteen :D ei mulle edes koskaan tule hiki, mikä on tosi outoa vaikka siellä on tosi kuuma.

Yhteistyössä