Meikeistä tietävä....juhliin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kax tähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kax tähtee

Jäsen
04.08.2005
284
0
16
siitä on aikaa kun on tarvinnut meikkiä laittaa, ja nyt sit pitäs mennä häihin englantiin jossa pitää olla iltapuku. Kävin eilen ostaa tosi ihanan mekon pohjaväri ihan tumma violetti melkein musta ja sit sellaisia isoja violetti ympyröitä.
ja luumun väriset hansikkaat.

Minkähän väristä luomi väriä laittaisin ? violetti ? olisi kiva jos joku tietäisi näistä enemmän :ashamed:

Ruskeat silmät ja blondi tukka on niin erikoinen yhdistelmä, että mitään järin värikästä luomiväriä en laittaisi. Violetti sopii ruskeille silmille mutta kannattaa varoa, ettei sitä laita liikaa.. sen kun ei ole tarkoitus näkyä liikaa vaan korostaa.

Ruskeasilmäiselle sopii violetti luomiväri.. Meikkaa koko luomi jollain vaaleammalla, hohtavalla? ja laita silmän ulkonurkkaan violettia. Harjoittele useampi kerta ennen h-hetkeä..niin ei sitten paniikissa tarvi tuhertaa. =)

ok kiitti, onneks isosisko on mukana ja se on hyvä meikkaamaan niin saa sit auttaa, lähinnä noita värejä pähkäilin et tiedän mitä ostan,

eihän sit mene liian violitiks kun vaattet on ?? violetti on kyllä ihan mun väri

Alkuperäinen kirjoittaja case:
Ruskeasilmäiselle sopii violetti luomiväri.. Meikkaa koko luomi jollain vaaleammalla, hohtavalla? ja laita silmän ulkonurkkaan violettia. Harjoittele useampi kerta ennen h-hetkeä..niin ei sitten paniikissa tarvi tuhertaa. =)

Mulle tuli kanssa joku tämmönen mieleen. Jäin vaan miettiin noita värejä, kun hiukset on blondit. =) Jos toi vaalee, hohtava olis joko ihan haalee violetti tai sitten joku harmahtava/hopeinen vaalea sävy. Ja sitten ulkonurkkaan sellanen varjostus violetilla. Mutta ei liian tummalla, vaikka kuitenkin selkeesti tummempi kuin toi pohjaväri. Tajuskohan kukaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Buzz Lightyear:
ok kiitti, onneks isosisko on mukana ja se on hyvä meikkaamaan niin saa sit auttaa, lähinnä noita värejä pähkäilin et tiedän mitä ostan,

eihän sit mene liian violitiks kun vaattet on ?? violetti on kyllä ihan mun väri

Ei se mene liian violetiksi jos et tuppaa sitä luomiväriä niin paljon, että se loistaa jo kauas naamasta. Korosta sievästi :)

Yhteistyössä