Meikäläisen aamu :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Kuopus heräs.

Kuopus: Mitä kello on?
Keittis: Pikkasen yli viis.
Kuopus: No voi *sensuroitu*
Keittis: Ai no miks noin?
Kuopus: No kun ei enää väsytä.
Keittis: Koita nyt kuitenkin nukkua vielä pari tuntia.
Kuopus: Tse-tse-tse...hyyyyvä tyttö, lähetäänkö ulos?
*puudeli heiluttaa onnellisena häntäänsä*
Kuopus: Et viittis laittaa kahvin tippumaan?
* oven kolahdus*

Kai se on mentävä lataamaan kahvinkeitin =)

pakkasta ulkona -10 . =) Piristää kun lähtee käppäämään töihin.
Ihana istua tässä takkatulen ääressä, kun ulkona nousee aurinko B)

Kivaa päivää sinnekin :wave: ja kaikille muillekin !

Klo 6.04 kuopus tuli sängyn viereen ja otti vaippansa pois.

Kuopus: äiti, on aamu, aurinko paistaa
Äiti: ei ole vielä aamu, tuu äitin viereen nukkumaan
Kuopus kömpii viereen, makaa ehkä 2 min paikallaan
Kuopus: en jaksa enää nukkua
*kömpii äidin yli pois sängystä*
Äiti: nukutaan vielä, ei ole aamu vaikka aurinko paistaa
Kuopus: mennään aamupalalle, haluun jugurttia

Pakkohan se oli nousta. Millähän ton lapsen sais uskomaan että aamu ei aina ole silloin kun aurinko nousee?

Kuopus on ollu aamuvirkku koko ikänsä ( kohta 3 v). On kerran elämässään nukkunu 8.30 asti, ehkä kuukausi mentiin jossain vaiheessa niin että heräs 7.30-8. Yleensä siis herään 6-6.30 oli arki tai pyhä. Ei auta iltojen venyttäminen, päikkäreitä ei nuku.
Kevät on aina ollu hankalaa, silloin tuppaa aamut aikastuun aina, joskus ollaan herätty klo 5.
Elän siinä toivossa että viimestään murkkuna nukkuu. :)

=) me ollaan onneks koko perhe aamuvirkkuja. Itse näin arkisin nousen heti 5 jälkeen kun pitää töihin lähteä , mutta kyllä mä vapaalla jo ennen 7 olen herännyt :) " aikainen lintu se madon nappaa " :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä eilen:
Kuopus on ollu aamuvirkku koko ikänsä ( kohta 3 v). On kerran elämässään nukkunu 8.30 asti, ehkä kuukausi mentiin jossain vaiheessa niin että heräs 7.30-8. Yleensä siis herään 6-6.30 oli arki tai pyhä. Ei auta iltojen venyttäminen, päikkäreitä ei nuku.
Kevät on aina ollu hankalaa, silloin tuppaa aamut aikastuun aina, joskus ollaan herätty klo 5.
Elän siinä toivossa että viimestään murkkuna nukkuu. :)
Meillä on kyllä nukuttu murkkuna, mutta nyt on luultavasti murkkuikä ohi :D Nukkuminen alkoi oikeastaan vasta kolmannen luokan keväällä. Sitä ennen herääminen oli kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
=) me ollaan onneks koko perhe aamuvirkkuja. Itse näin arkisin nousen heti 5 jälkeen kun pitää töihin lähteä , mutta kyllä mä vapaalla jo ennen 7 olen herännyt :) " aikainen lintu se madon nappaa " :D:D:D
No mä en ole vielä ehtinyt nukkumaankaan :D Enkä ehdikään. Kolmen tunnin päästä pitää olla töissä ja matkaan menee tunti.

En ole itsekkään mitenkään erityisen aamu-uninen mutta kun ei olisi pakko lähteä mihinkään niin mielellään nukkuisi edes 7 asti. Se tunti aamulla kun tuntuu tosi paljon. Näin aikaisilla herätyksillä ei tarvitse iltasella edes vanhempien nukkua. Mahtaa naapurit ihmetellä kun talo on pimeänä aina 21.30 mennessä, joskus jopa klo 21.00 :)

Mutta eiköhän tuo tosiaan isompana nuku vähän pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No mä en ole vielä ehtinyt nukkumaankaan :D Enkä ehdikään. Kolmen tunnin päästä pitää olla töissä ja matkaan menee tunti.

oho, mitäs oot puuhaillut ettet ole unta ehtinyt vetästä ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Näin meillä eilen:
En ole itsekkään mitenkään erityisen aamu-uninen mutta kun ei olisi pakko lähteä mihinkään niin mielellään nukkuisi edes 7 asti. Se tunti aamulla kun tuntuu tosi paljon. Näin aikaisilla herätyksillä ei tarvitse iltasella edes vanhempien nukkua. Mahtaa naapurit ihmetellä kun talo on pimeänä aina 21.30 mennessä, joskus jopa klo 21.00 :)

Mutta eiköhän tuo tosiaan isompana nuku vähän pidempään.

mäkin aina jo 21 aikaan menen unten maille. :) samaan aikaan tytön kanssa. Isäntä yleensä kattelee vielä tunnin töllöö, joskus sekin simahtaa ajoissa.

Sepä se on on, ajoissa nukkumaan mutta joskus olis kiva viettää aikaa kaksin miehen kanssa kun lapset on jo nukkumassa.
Onneksi tulee aamusin noita lapsenohjelmia. Sen ajan usein pötköttelen sohvalla puolinukuksissa.

Okei. mä kohta töihin päin . Kivaa päivää !!! :wave:
Kivaa päivää myös sinne :wave: Mä useimmiten tulen vasta klo 20 jälkeen töistä kotiin, joten ei toivoakaan päästä nukkumaan - hyvä kun edes illalliselle - klo 21 =)

Yhteistyössä