?
:)
Vieras
Ekaa kertaa elämässäni ajattelin leipoa hiivaleipää. Ohjeena on Myllyn paras -jauhopussin takana oleva ohje. Saas nähdä kuinka naisen käy... Olisiko kellään hyviä vinkkejä miten homma pitäisi hoitaa kotiin? Nyt on juuri juuren "keittämisvaihe" menossa. 