Meikä leipoo nyt hiivaleipää, olisiko hyviä vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
Ekaa kertaa elämässäni ajattelin leipoa hiivaleipää. Ohjeena on Myllyn paras -jauhopussin takana oleva ohje. Saas nähdä kuinka naisen käy... Olisiko kellään hyviä vinkkejä miten homma pitäisi hoitaa kotiin? Nyt on juuri juuren "keittämisvaihe" menossa. :)
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä