Meihellä TODELLA paljon naisia ennen mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Marilyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Marilyn"

Vieras
Hei!

Oon 25v nainen ja olen naimisissa 28v miehen kanssa, naimisissa oltu 3v, yhdessä 5v. Olen aina tiennyt, että hän oli melkoinen naistenmies ennen naimisiinmenoa. Sitä asiaa hän ei ole salannut. Asia ei haittaa minua, ompahan kokemusta ja sinkkuna saa tehdä mitä tykkää toki. Ei sitä itsekkään neitsyenä naimisiin menty.

Mutta nyt tuli hiukan ehkä mentyä urkkimisen puolelle ja... noh tuli koneelta löydettyä semmonen tiedosto, johon mies on luetellut kaikki panonsa. Siellä on nimet, ajankohdat ja suht. yksityiskohtaiset kuvaukset. Noita naisia on 122 ennen mua !!!! Eli miehellä ollut seksiä 122 naisen kanssa ennen mua. Vaikka joidenkin kanssa jopa pidempiä seurusteluja.

Jotenkin vaan tuntuu, että voiko olla ihan normaalia ja voiko tuo mies sitten elää uskollisena lopun elämää ? Lisäksi häiritsee nuo kuvaukset todella paljon.

Itselläni (33v nainen) on ollut ennen nykyistä avomiestäni oli todella paljon seksikumppaneita. Kun Se Oikea löytyy, ei ole enää _minkäänlaista_ kiinnostusta hankkia lisää kokemuksia. Eri asia kun on vapaa eikä teoillaan satuta toista. Nyt mikään ei tunnu paremmalta kuin oman rakkaan kanssa rakastelu.
Ennemmin ihmettelisin tuota listaa?? Ja niitä kommentteja. Yhhyh :(

Ei ole normaalia, on minullakin varmaansata panoa takan mutta ei niitä nyt kukaan mihinkään listaan laita :D Taitaa olla tyhmä mies sulla tai sitten muuten vaan keksit tuon vammasen jutun.

[QUOTE="vieras";23086038]Olitko sinä listassa viimeisenä?

voihan olla tehnyt aikoinaan listan ja ei vaan ole poistanut kun on tietynlainen "meriitti".[/QUOTE]

En ollut viimeisenä listassa vaan viimeisenä listassa oli joku tapaus hyvin vähän ennen meidän tapaamista.

Ukolta löytyi tuolta tiedostoista vaikka mitä kaikkea vanhaa, hän vaan säästää kaiken. En nyt tiedä mitä ajatella. Ja en vaan voi olla lukematta tota. Kuvaukset on joskus lyhyitä ja joskus pitkiäkin. Joidenkin kanssahan ollut vaan yksi pano tai yksi yö. Joidenkin kanssa pidempään, silloin kuvauskin erilainen.

No kyl mä joskus juttelin yhen mieskaverin kanssa ja se sano kyllä, että "muistaa kyllä kaikki naiset joiden kanssa harrastanut seksiä, mutta se on helppoa kun niitä on niin vähän." Että tiedä sitten...

entäs sitten? On niitä miehiä joilla on vielä enempi.. Ja voiko miehees luottaa, tiedät vain itse. Olitko listan viimesenä? Tosin, ihme kyllä on, miksi hän on ne listannut.

En ole ikinä ymmärtänyt miksi vanhoista panoista pitää vouhottaa, ne on mennyttä ja kokemus tuo varmuutta ;).

Ei munkaan mielestä tuo määrä ole mitenkään ihmeellistä, mutta se että säilyttää edelleen yksityiskohtaista listaa panoistaan on aika etovaa. Se vaikuttaa siltä ettei hän ole jättänyt sitä taakseen, mikä ei tarkoita sitä että hänellä edelleen olisi muita naisia. Tarkoitan sitä että hän haluaa jotenkin vielä ajatella olevansa kova naistenmies.

[QUOTE="sanna";23085993]hyi helvetti, en olis tollaisen pervon kanssa enää jatkossa. eihän tohon vois mitenkään luottaa! ja varmana vertaa niihin muihin akkoihin.[/QUOTE]

Peesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23086079:
määrä ei olisi mulle ongelma. se on sitä mennyttä elämää mutta että pitää kirjaa niistä, vieläkin? :O :confused:

Määrä ei mullekkaan ongelma... tosin olishan niitä voinut vähempikin olla :) Mut ei tosiaan se kuitenkaan se ongelma vaan se, että minkälainen ihminen tekee tuommoista. Toisaalta ollut hyvin nuori, listan mukaan eka kerta 14v !!!! Tosin tiedän, että oli erittäin varhaiskypsä. Kuiteskin 14v on pojalle todella vähän, suuri osa ihan nulikoita tossa iässä vielä.

Mulla on tapana yrittää muistaa kaikki, joiden kanssa olen ollut sängyssä, ja kirjoitan listankin.. mutta en anna mitään arvosanoja tai kirjoita kommentteja :D
(eikä siinä listassa oo kuin kolmisenkymmentä nimeä, mulla ikää yli 40v)

No tuo panojenmäärä ei mua häiritsis,jokaisella on menneisyydensä,mutta tuollainen listaus ja kaikki
yksityiskohdat kyllä häiritsisi ja paljon.En tykkäis että mies olis säilyttäny kaiken. :(

Niin ei kai määrässä mitään, mutta tuo kirjaaminen... kuulostaa aika sairaalta. Tai mene ja tiedä, kyl mäkin tietty teinivuosina jotain päiväkirjaa kirjoitin, mutta. Minkälaisia ne kuvaukset sitten on?? Ajattelin vaan sitäkin että missä vaiheessa sinun nimesi ja mitä on kuvaillut sinusta??

No ei tuo kirjanpito tuosta asiasta kuulkaa nyt niin harvinaista ole, outoa kylläkin. Itse tiedän miehen joka pitää myös kirjaa kaikista panoistaa ja lisäksi kirjassa on jokaisesta naisesta kuva (jopa yhden yön panoista) ja yleensä vielä pärstä kuvan lisäksi kuvattu vartaloakin ja kirjasta löytyy myös pisteytyssysteemi ja sanallinen arviointi sekä tietenkin päivämäärä.

Ja toisen tapauksen tiedän myös. Naisen joka kirjaa ylös kaikki panonsa. Nainen on nyt 28v eikä ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa, mutta nainut on lähes 300 miestä...ja kaikkien nimet ja päivämäärät löytyy listasta.

[QUOTE="Mamma italiana";23086117]hei ap, ota jutun positiivinen puoli huomioon: miehesi on vaimonsa huolella valinnut, olet parempi kuin nuo 122 muuta ;)[/QUOTE]

Toisaalta noinkin, mutta kuvauksissa huomaa kyllä hiukan tietynlaista ajattelua. Esim. "mahtavaa seksiä, sekoittaa pään. Nymfo, mut ei voi kuvitella vaimoksi" tai "Hyvä pano. Piukat paikat ja estoton, mut ei seko. Vaimomatskua fyysisesti mut ei muuten."

Tuolla jälkimmäisellä viitattiin kai sitten johonkin muihin kuin ulkoisiin ominaisuuksiin. Nuo esimerkit oli sieltä maltillisesta päästä. Joskus kuvaukset ERITTÄIN yksityiskohtauksia.

Kyllähän jonkun parikymppisen voi kuvitella tuollaista listaa tekevän, mutta miksi ihmeessä on säilyttänyt sen listan? Tai sitten mies on unohtanut koko listan olemassaolon eikä ole moneen vuoteen sitä edes avannut.

Kyllä mullakin on ylhäällä kaikki nimet, mutta ei mitään muuta. Ei ole mitään kuvauksia tms. ja on huomattavasti vähemmän ollut miehiä kuin mitä ap:n miehellä naisia.

[QUOTE="Marilyn";23086170]Toisaalta noinkin, mutta kuvauksissa huomaa kyllä hiukan tietynlaista ajattelua. Esim. "mahtavaa seksiä, sekoittaa pään. Nymfo, mut ei voi kuvitella vaimoksi" tai "Hyvä pano. Piukat paikat ja estoton, mut ei seko. Vaimomatskua fyysisesti mut ei muuten."

Tuolla jälkimmäisellä viitattiin kai sitten johonkin muihin kuin ulkoisiin ominaisuuksiin. Nuo esimerkit oli sieltä maltillisesta päästä. Joskus kuvaukset ERITTÄIN yksityiskohtauksia.[/QUOTE]

Minkälaanen kuvaus susta on?

Voihan olla, että mies on unohtanut koko listan olemassaolon.

Jos ei jonkun mielestä ole outoa pitää kirjaa panoistaan, niin ainakin se on helvetin lapsellista, ainoa syy miksi pitää kirjaa on sukupuolitaudista jälkikäteen ilmoittaminen...

Yhteistyössä