Alkuperäinen kirjoittaja Miä:KamalaaMä olen niiiin huono äiti kun lapseni ei syö munia
![]()
Ei kun siksi ettei lapsi syö sipulia raakana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:KamalaaMä olen niiiin huono äiti kun lapseni ei syö munia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meidän lapsi syö ihan kaikkea paitsi kananmunia ja raakaa sipuliaCatfight
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:avokadoa ja katkarapuja.Hänen suurinta herkkuaan.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meidän lapsi syö ihan kaikkea paitsi kananmunia ja raakaa sipuliaCatfight
![]()
Onpa nirso kakara!!![]()
...joskos tästä tulisi tappelu...![]()
![]()
(En mä oikeesti siis... :saint: )
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:(En mä oikeesti siis... :saint: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:(En mä oikeesti siis... :saint: )
Onko jollain muullakin tylsää minun lisäksi? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meidän lapsi syö ihan kaikkea paitsi kananmunia ja raakaa sipuliaCatfight
![]()
Onpa nirso kakara!!![]()
...joskos tästä tulisi tappelu...![]()
![]()
(En mä oikeesti siis... :saint: )
No oikeesti on! Kasvatus on mennyt täysin metsäänMiten voin parantaa äitiyttäni? Pakkosyötänkö munaa sipulilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten te ootte opettanu lapsenne syömään?meillä syödään tissimaitoa 6:een luokkaan asti. halpaa ja helppoa!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten te ootte opettanu lapsenne syömään?meillä syödään tissimaitoa 6:een luokkaan asti. halpaa ja helppoa!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten te ootte opettanu lapsenne syömään?meillä syödään tissimaitoa 6:een luokkaan asti. halpaa ja helppoa!
![]()
![]()
Kuinka joku kehtaa antaa lapselleen halpaa ruokaa? Kýllä se äidinrakkaus näkyy siinä miten monimutkaista ja kallista ruokaa lapselleen tarjoaa *istuu kynnet esillä* Itse olen imettänyt aina lapseni vain kaikista kalleimmalla rintamaidolla, joka ei happane eikä vanhene. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten te ootte opettanu lapsenne syömään?meillä syödään tissimaitoa 6:een luokkaan asti. halpaa ja helppoa!
![]()
![]()
Kuinka joku kehtaa antaa lapselleen halpaa ruokaa? Kýllä se äidinrakkaus näkyy siinä miten monimutkaista ja kallista ruokaa lapselleen tarjoaa *istuu kynnet esillä* Itse olen imettänyt aina lapseni vain kaikista kalleimmalla rintamaidolla, joka ei happane eikä vanhene. |O
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten voisin parantaa tapani? antakaa vinkkejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten te ootte opettanu lapsenne syömään?meillä syödään tissimaitoa 6:een luokkaan asti. halpaa ja helppoa!
![]()
![]()
Älä kuule ala: kyllä mun rintamaito oli taatusi kalliimpaa kuin sun. Just tuon hintavuuden takia kävin syömässä jokaikisen ateriani kaupungin kalleimmassa ravintelissa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:miten voisin parantaa tapani? antakaa vinkkejä.
Ruiskit itseäsi piiskalla, eiköhän tavat parane |O