Meidän viikon ruokien kauppakuitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Näillä mennään viikko, maitoa pitää varmasti hakea lisäks, mutta näillä eväillä muuten mennään:

muovikassi*3 0,48
housuvaippa 10-14kg 13,95
kevytmaito 1,34
kevytmaito 1,34
kevytmaito 1,34
mustikkajugurtti 1,39
mansikkajugurtti 1,39
vapaa kultamuna 10kpl 1,75
tomaattimurska valkosip. 0,89
tomaattimurska valkosip. 0,89
kevyt levi 2,25
oivariini normaalisuol. 3,65
torino tumma makaroni 0,75
torino tumma makaroni 0,75
spagetti täysjyvädurum 1,79
hammastahna xylitol 1,05
hammastahna kids 1,55
hammastahna lasten 0-2v. 1,65
tonnikalapala vedessä 0,95
tonnikalapala vedessä 0,95
lasten shampoo 1,85
ykkösviili mansikka-vadelma 0,67
ykkösviili mansikka-vadelma 0,67
täysjyvälasagnelevyt 2,65
läkerol dents-pastilli 1,35
kalkkunaleike 1,99
raejuusto 2,55
broilerin ohut leike 5,95
paneroidut lohileikkeet 3,79
sadonkorjuukasvikset 1,55
sadonkorjuukasvikset 1,55
naud. paistijauheliha 2,99
naud. paistijauheliha 2,99
täysjyväpaahto 1,75
minisalaattijuustokuutio 1,35
keräkaali 0,67
ruisleipä 100% 1,89
reissumies 12kpl 2,29
perunapussi 0,93
ruispalat 12kpl 1,79
kukkakaali irto 1,65
päärynä 1,91
jäävuorisalaatti 0,96
appelsiini 0,72
kurkku 0,83
paprika mix 0,79

YHT. 88,18, kauppana S-market. :)

Sana on vapaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja meitä siis 2aik.+3lasta.
Kasviksia on tällä hetkellä vielä kaapissa, samoin kermaviiliä, ruokakermaa ja rahkaa on jo ennestään :)

:) En ees ajatellut että muun kokoisia perheitä vois olla olemassa. Saman kokoinen porukka täälläkin. Muuten vois olla meidän kuitti, mutta kasviksia siis enemmän, ja viilit ja jogurtit maustamattomia. Muuten täsmää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Siis mitä näitten lähettämisellä tänne haetaan ? :0 Koko viikon aikanako, ette pistä suuhunne herkun herkkua ?? plaah...

Lauantaina haetaan lapsille jotkut karkit (tai kahdelle isommalle siis) Kaapissa taitaa olla yksi puolikas keksipaketti ja pakastimessa pullaa, jos jotain hyvää tekee mieli :)

Teetkö kaks lämmintä ateriaa päivässä?
En siis meinaa et sun pitäis tehdä mutta kun itse teen niin en millään sais tosta viikoks ruokaa.. tonnikalaa yhtenä päivänä, jauhelihaa toisena, kanaa kolmantena, lohta neljäntenä päivänä.. Jos noista riittäis koko perheelle kaks lämmintä ruokaa per päivä niin mitä sit loppuina 3päivänä ennen uutta viikon ruokalistaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
En siis meinaa et sun pitäis tehdä mutta kun itse teen niin en millään sais tosta viikoks ruokaa.. tonnikalaa yhtenä päivänä, jauhelihaa toisena, kanaa kolmantena, lohta neljäntenä päivänä.. Jos noista riittäis koko perheelle kaks lämmintä ruokaa per päivä niin mitä sit loppuina 3päivänä ennen uutta viikon ruokalistaa..?

En tee kahta lämmintä ateriaa päivässä. Yhdestä ruuasta syödään sekä lounas että päivällinen. Mä meinaan tehdä kaalilaatikkoa, lohta ja muussia, tonnikalalasagnea, kanaa ja riisiä, kananmunakastike+perunat sekä jauhelihakeitto. Täksi päiväksi ruoka on vielä edellisistä ostoksista. :)

En tee kahta lämmintä ateriaa päivässä. Yhdestä ruuasta syödään sekä lounas että päivällinen. Mä meinaan tehdä kaalilaatikkoa, lohta ja muussia, tonnikalalasagnea, kanaa ja riisiä, kananmunakastike+perunat sekä jauhelihakeitto. Täksi päiväksi ruoka on vielä edellisistä ostoksista. :)

Hyvin organisoitu :wave:
Meille vain annoskoot olisi liian pieniä jos yhdestä paketista broiskua pitäisi riittää ruoka viidelle hengelle, meillä riittää meinaan 3 hengelle eikä mitään jää yli.
Mut ehkei kaikki syö niin isoja annoskokoja kun me :whistle:

Hyvin organisoitu :wave:
Meille vain annoskoot olisi liian pieniä jos yhdestä paketista broiskua pitäisi riittää ruoka viidelle hengelle, meillä riittää meinaan 3 hengelle eikä mitään jää yli.
Mut ehkei kaikki syö niin isoja annoskokoja kun me :whistle:

Mä teen varmaan kanakastikkeen noista pihveistä. Ja kaksi vanhinta syö lounaan koulussa, sekin vähentää hieman tuota kulutusta :) Ite yritän pudottaa painoa, joten annoskoot on pieniä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainoa mitä ihmettelen on noi muovikassit :whistle:

:D Me ei osteta niitä joka kerta, aika harvoin itseasiassa. Otetaan yleensä mukaan vanhoja, mutta mä unohdin! Ja sillon ostetaan myös, kun ne alkaa oleen lopussa.

Et oo sit kuullut vielä kankaisista kauppakasseista...?

meidän perheelle tuo riittäisi justiin ja justiin viikoksi 2 aikuista + 1-vuotias taapero, kun tuo mies syö ainakin kahden ihmisen edestä. Maitoa tosin pitäisi käydä hakemassa lisää ainakin kaksi kertaa :whistle:

muovikassai 6 kpl
aromat 2kpl
mustapippuri
paprikamausta
grillausmauste
täysmaito
kultakatriina
kultakatriina
kidesokeri 3kpl
rasvaton maito
täysmaito
kuivahiiva
riisi
cornflakes
kaurahiutale
4-viljan hiutale
rasvaton maito
sesaminsiemen
arkilugu
makaroni
vanilliinisokeri
rypsiöljy
grillinakki
vehnäjauho
arkijugu
perunajauho
persikka( säilyke)
ruokakerma x 4
tomaattimurska x 2
maustekurkku
ananasviipale
salaattijuusto
karjalanpiirakka ( 30kpl)
porsaan lihasuikaleet 2pkt
sinappi
vehnäjauho
arkijugu
lettuhillo
pekoni 3kpl
margariini
broilerin filesuikale 2 pkt
metwursti
porsaan sisäfilee
spagetti
leivontamargariini 2 kpl
ruispalat
porsaan ohut leike
jauheliha 2pkt a600g
kananuggetit 2 pkt
meijerivoi
creme fraiche 2kpl
arkijuusto
perunapussi 5kg
valkosipuli kasvisrasvalevite
valkosipuli
tuorejuusto maustamaton 2kpl
digestive x 2
kevytmajoneesi
porkkanapussi
valkosipulipatonki
appelsiini
sandels 24tlk
kanamuna 15kpl
isopaahto graham
viinirypäleet
raejuusto
viilis 4kpl
kevytviili 6kpl
viili 1kpl
kynttilälamppu 3 pkt
ruukkujääsalaatti
ruukkusalaatti
tomaatti
paprika
kinkku-juusto kolmioleipä
trip vadelma
pampers housuvaippa

yhteensä 202,87

nää toivottovasti riittää hetkeksi, hedelmiä, maitoa ja kasviksia pitää kyllä lisää hakea :)

Yhteistyössä