Meidän vauva on jäänyt ilman miehen suvun huomiota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen äiti

Vieras
Tuntuu kurjalta.

Kun miehen suvussa naiset ovat odottaneet vauvaa, olen muistanut heitä jollain lahjoilla ja ollut asiallisin määrin mukana raskauksissa. Miehen veljen ja tämän vaimon lasta kävimme katsomassa synnärillä.

Kun meille kaksi kuukautta sitten syntyi esikoinen, ei miehen puolen suvusta KUKAAN käynyt vauvaamme synnärillä katsomassa, ei edes miehen äiti ja isä. Odotusaikanakaan ei oltu kiinnostuneita, mitään muistamisia emme ole saaneet jne.

Toki anoppi oli onnitellut kun mies oli vauvasta soittanut, mutta siihen se sitten jäikin. Sattuu ja tuntuu pahalta, vaikka emme miehen suvulle tätä rakasta lastamme olekaan tehneet! Minun sukuni on ihan haltioissaan. Surettaa vain, että mitä tulevaisuus tuo - yhtä välinpitämättömän vastaanoton silloinkin?

Meillä just toisin päin,no tyttö jo kohta 4v ja miehen suku innoissaan mut mun oma äitiä ei vois vähempää kiinnostaa,itse asiassa meidän ei olis pitänyt koko lasta tehdä hänen sanojen mukaansa.
Kaikki ei kulje ihan täysillä valoilla ja itsekkyys on lisääntyvä kansantauti.

Meillä sama homma. Lapsia meillä jo kolme mutta ei edelleenkään oikeastaan minkäälaista yhteydenpitoa saati jotain muistamisia ole tullut. Lasten puolesta harmittaa lähinnä. Mun puolelta on on porukka aina synttäreillä käymässä mutta miehen puolelta ei koskaan.

aivan samoin kävi, mut alkoholi kovasti mukana mummon ja papan elämässä. Nytkin kun tyttäremme täytti 7-vuotta kukaan ei miehen suvusta viitsinyt tulla onnittelemaan ja sanottiin vain et bensa niin kallista ja rahaa vähän. Sanoin kyllä et eikös sitä rahaa olisi voinut laittaa jemmaan et saa ostettua 10eurolla bensaa, et olisivat päässeet juhliin. Koko muu miehen suku asuu samassa paikassa je meille matkaa olisi ollut 30km suunta. Autoon olisi mahtunut kuitenkin neljäkin vierasta.

meillä menee niin ettei minun vanhemmat olleet oikein kiinnostuneita muuten kuin ihan pakollisen verran. miehen suku oli yli-innokas ja joutui ihan toppuuttelemaan..
Nyt tilanne alkaa olla tasan, minun vanhemmat on kiinnostuneita ja varsinkin poika on ukilleen kiva kaveri.

Mielestäni nämä välinpitämättömät sukulaiset tekevät itselleen hallaa ja tekevät itsensä naurun alaisiksi... Ala-arvosta..

Puhun kokemuksesta minäkin, tosin itse olin siinä lapsenkengissä... Ja tilanteessa, kun kumpaakaan sukua ei kiinnostanu..

Yhteistyössä