meidän vauva ja sikatauti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
perheenjäseneni on intissä ja siellä on tulossa vierailupäivä. menisittekö 1v:n kanssa sinne? ei ole tiedossa että olisi sikatautia siellä, mutta utissahan on niin on varmaan ajan kysymys millon tuollakin :( eli siis menisittekö? eihän sitä tiedä jos jollain vaikka onkin siellä se tauti..

noin pienelle en halua tautia vaikka vaaraton olisikin.. vai mitä?

mut haluisin mennä sinne..

Menisin, koska pian sen voit kuitenkin saada yhtä hyvin lähikaupastasi. On arveltu, että 1/3 suomalaisista sairastuu syksyn aikana, osa lievästi osa vakavammin... vastaa tavallista kausi-inluessaa, mutta kun meillä ei ole vastustuskykyä niin useampi sen saa.

ei sitä oikein voi estää tulemastakaan.. mulla 3kk vauva ja arvaa pelottaako.. En toki tuuppaa vasiten lapsen kans väkijoukkoihin mutta pakko se on kaupassakin käydä, jos ei lapsen kans kauppaan nii ite kuitenki on maidot ym.. haettava ja tarttuu se itseenkin ja sitä kautta lapseen.

Alkuperäinen kirjoittaja järkeä...:
Menisin, koska pian sen voit kuitenkin saada yhtä hyvin lähikaupastasi. On arveltu, että 1/3 suomalaisista sairastuu syksyn aikana, osa lievästi osa vakavammin... vastaa tavallista kausi-inluessaa, mutta kun meillä ei ole vastustuskykyä niin useampi sen saa.

No ei välttämättä leviä vauhkoilusta huolimatta. Ei se lintuinfluenssakaan levinnyt niin kuin viisaat miehet arvelivat ja rokote/lääkefirmat toivoivat.

Mä en ainakaan tahallani haluaisi pieneen tartuttaa mitään tuollaista tautia.

Alkuperäinen kirjoittaja jkkl:
ei sitä oikein voi estää tulemastakaan.. mulla 3kk vauva ja arvaa pelottaako.. En toki tuuppaa vasiten lapsen kans väkijoukkoihin mutta pakko se on kaupassakin käydä, jos ei lapsen kans kauppaan nii ite kuitenki on maidot ym.. haettava ja tarttuu se itseenkin ja sitä kautta lapseen.

niinpä :(

Yhteistyössä