Meidän tyttömme 4v. VÄLIKAUTTA kuvin!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamin shoppailut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamin shoppailut

Vieras
Anteeksi huutomerkkien ylimääräinen käyttö otsikossa.
Lasteni välikausi:

Lapsi 4v.

Kuivan sään nätti takki (H&M)
hmprod

Kuvan takki päiväkotikäyttöön (H&M)
hmprod

Myös tämä hennesiltä. Tää oli sellainen "pakko saada ostos" aivan ihana maihari!!!!'

hmprod

Ellokselta päikkykotiin tällainen kurakelien haalari

ells_1373121_m.jpg

Ellokselta tällainen välikausihaalari

53-4598_f.jpg

Kieltämättä aika paljon vaatetta... Ostin myös välikausiasusteet. Tässä ne:

Kumisaappaat Ellos

62-7063.jpg

Myös lenkkarit Ellos

62-6120.jpg

Aivan ihanat unelmakengät Ellokselta nämäkin :D

62-7308.jpg

Hennesiltä nämä:

hmprod

hmprod

hmprod

Onko sulla ystäviä, miestä, työkavereita tms jolle voisit nuo esitellä?

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Miksi helvetissä tulla kertomaan palstalle millaiset vaatteet sillä omalla persehedelmällä on?

[QUOTE="ööö";25748825]Onko sulla ystäviä, miestä, työkavereita tms jolle voisit nuo esitellä?

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Miksi helvetissä tulla kertomaan palstalle millaiset vaatteet sillä omalla persehedelmällä on?[/QUOTE]

On mulla, mutta en mä ystäviä näillä ala kiusaamaan. Ajattelin, että palstalla on samanhenkisiä ihmisiä ja kaiketi lapsellisia. :)

Ja mitennii paljon - pari haalaria, jokunen takki. Ei ulkohousuja ollenkaan. Kumpparit, lenkkarit, ja parit tennarit. Lippis ja se välikausiolkihattu.

Meillä on aina ollut enemmän, eikä se minusta paljon ole. Mutta en ehkä jaksa kaivaa kameraa esille ja kuvata 8-vuotiaan, 6-vuotiaan ja kesällä syntyvän vauvan varusteita (saati netistä etsiä mitä olen ostanut tai mukamas ostanut tai ostamassa :D).

Sori, minusta nämä netistä napattuja kuvia sisältävät ketjut on vähän tylsiä.

Ja miksi puhutaan 4 v tytön välikausivaatteista & toisessa kohtaa kuitenkin sanotaan että "lasteni", monikossa?

Viimeksi muokattu:
Minusta on kivat katsella tälläisiä.

Millaisia pipoja, kalureita/huiveja ja rukkasia sinulla on näihin? Vai ovatko vielä hankinnassa? Mitä värejä ajattelit yhdistää?

Ja ihmettelen onko siis tuo paksumpi kurahaalari päiväkotiin ja tuo kevyempi kotipihalle? Siinä kurapuvuss atulee varmaan kuuma kun oikein lämpenee.

Ja mitennii paljon - pari haalaria, jokunen takki. Ei ulkohousuja ollenkaan. Kumpparit, lenkkarit, ja parit tennarit. Lippis ja se välikausiolkihattu.

Meillä on aina ollut enemmän, eikä se minusta paljon ole. Mutta en ehkä jaksa kaivaa kameraa esille ja kuvata 8-vuotiaan, 6-vuotiaan ja kesällä syntyvän vauvan varusteita (saati netistä etsiä mitä olen ostanut tai mukamas ostanut tai ostamassa :D).

Ulkohousut meillä on kotona kirpparilta. Niitä en voinut laittaa näytille, kun ei ole kuvaa. :)

[QUOTE="elma";25748851]Minusta on kivat katsella tälläisiä.

Millaisia pipoja, kalureita/huiveja ja rukkasia sinulla on näihin? Vai ovatko vielä hankinnassa? Mitä värejä ajattelit yhdistää?

Ja ihmettelen onko siis tuo paksumpi kurahaalari päiväkotiin ja tuo kevyempi kotipihalle? Siinä kurapuvuss atulee varmaan kuuma kun oikein lämpenee.[/QUOTE]

Meillä on yhdet jemmassa eli Lenne rukkaset:

image_view.php

Ajattelin käydä ostamassa Prismasta hansikkaita punaisia, pinkkejä, mustia kaikenvärisiä :D

Haalareida pidetään sään mukaan.

Meillä on yhdet jemmassa eli Lenne rukkaset:

image_view.php

Ajattelin käydä ostamassa Prismasta hansikkaita punaisia, pinkkejä, mustia kaikenvärisiä :D

Haalareida pidetään sään mukaan.

Nuo harmaat on hyvänväriset. Mutta eikö punainen sovi melko huonosti noihin pinkkeihin? Turkoosi sopisi hyvin, kun kumisaappaissa on turkoosia. Ja tumma violetti, kun lenkkareissakin sitä on.

Sori, minusta nämä netistä napattuja kuvia sisältävät ketjut on vähän tylsiä.

Ja miksi puhutaan 4 v tytön välikausivaatteista & toisessa kohtaa kuitenkin sanotaan että "lasteni", monikossa?

Tämä ei varmaan ollut mikään kilpailu ja näytti kiinnostavan ketju kun avasit ja vielä kommentoitkin. En ymmärrä miksi täytyy tulla vähättelemään toisten ketjuja ja pätemään jollain omilla jutuilla. Taidat olla aika säälittävä.

Molemmat Hennesin takit on kivoja :) Mä hommasin tälle keväälle kaksiosaisena tuon Elloksen kurapuvun. Mä en taas ihan ymmärrä sitä että joku jaksaa roikkua täällä palstalla ketjuissa jotka ei kiinnosta ja vielä kommentoida niihin pitkillä sepustuksilla. Mutta hupinsa kullakin :)

[QUOTE="Nelli";25749841]Molemmat Hennesin takit on kivoja :) Mä hommasin tälle keväälle kaksiosaisena tuon Elloksen kurapuvun. Mä en taas ihan ymmärrä sitä että joku jaksaa roikkua täällä palstalla ketjuissa jotka ei kiinnosta ja vielä kommentoida niihin pitkillä sepustuksilla. Mutta hupinsa kullakin :)[/QUOTE]

Peeeeesi!!! :)

Yhteistyössä