Meidän tuleva eskarilainen ei halua rinsessareppua,

kangasajuruoho

Aktiivinen jäsen
28.02.2007
17 902
1
36
vaan pääkallorepun tai lohikäärmerepun.

Eiei, minä en mustaa reppua osta, mutisi mummu.

Ja nyt ne matkaavat kohti Leatherheavenia, saas nähdä mitä sieltä tulee... :whistle:

(niin, ja mainittakoon sitten vielä että MINÄ en milloinkaan saanut sitä oranssista pomppupalloa :snotty: )

Ai, meille kelpasi onneksi mummon ostama tavallisen vihreä/musta reppu, on myös serkkujen vanha hyväkuntoinen Harry Potter MUSTA reppu. Noi Häimähäkkimiehet ja irvileuat sun muut on aikas kamalia.

Alkuperäinen kirjoittaja MinttuMaaria:
Ai, meille kelpasi onneksi mummon ostama tavallisen vihreä/musta reppu, on myös serkkujen vanha hyväkuntoinen Harry Potter MUSTA reppu. Noi Häimähäkkimiehet ja irvileuat sun muut on aikas kamalia.

Hämähäkkimiehet ovat kuulemma poikien juttuja, sellainenkaan ei kelvannut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
vaan pääkallorepun tai lohikäärmerepun.

Eiei, minä en mustaa reppua osta, mutisi mummu.

Ja nyt ne matkaavat kohti Leatherheavenia, saas nähdä mitä sieltä tulee... :whistle:

(niin, ja mainittakoon sitten vielä että MINÄ en milloinkaan saanut sitä oranssista pomppupalloa :snotty: )

Meidänkin eskarilainen tyttö olis varmaan halunnut, mutta olin jo ehtinyt ostaa repun. Mutta ei se onneks sanonut vastaankaan prinsessarepulle. Vaikka onkin aina niin onnellinen kaikista pääkallojutuista :D

Meidän tulevalla eskarilaisella ei ole reppua ollenkaan, eivät tarvitse. Eskarisysteemi on meidän päiväkodissa tosi kiva minusta, siellä on eskaritehtäviä ja sen sellaista, mutta enimmäkseen keskitytään opiskelemaan koulussa tarvittavia sosiaalisia ja käytöstapoja. Mitään kotitehtäviä ei ole, eikä erityisiä koulutarvikkeita tarvita.

Ihan kiva niin, ainakin toi meidän tyttö näyttää pärjäävän koulussa oikein mainiosti tämmöiselläkin eskaritouhulla. :) Mutta meidän eskarilainen luultavasti haluaisi jonkun autorepun, jotain Salama-autoja varmaan pitäisi olla koristeena, jos jotakin. :)

Ei meidänkään tuleva eskari varmaan halua prinsessareppua ;) Poika kun on. Mutta entinen reppu saa kelvata päiväkodin eskariin, ostetaan sitten kouluun uusi ja uljas reppu =)

Yhteistyössä