meidän talon lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siis naapurien kakarat...

Mä olen jo pitkään miettiny, että mua jopa ärsyttää osa meidän talon lapsista, kun ne on niin huonokäytöksisiä. Olen huomannut, että olen alkanut suhtautumaan muutamaan vanhempaan ynseästi, kun niiden lapset on huonosti kasvatettuja.

Osa lapsista on tosi nenäkkäitä ja tekee kiusaa ja pomottelee muita lapsia tuolla pihassa. Nyt mulla meni ihan hermot, kun meidän pojan pyörä oli rikottu, kello rikki, siis ihan irtipoikki ja apurenkaat solmussa. Voi helvetti soikoon! Mistäs mä nyt saan selville kenen tekosia se on??? Mitään ei voi näköjään jättää ulos... :(

todella harmillista. :(
onneks asun omakotitalossa..

ja kyllä huomaan itsestni myös jos jonkun lapsi on todella riiviö, ja aikuinen ei sitä ojenna että mä kimpaannun vanhempaan.

No nimenomaan naapurin kakarat, oikeet kauhukakarat ;)
Meidän talossa ja naapuritaloissa asuu ihan älyttömän paljon LAPSIA, mutta muutamien perheiden kasvatus (?) tavat eroaa suuresti omistani ja niiden KAKARAT on niin rasittavia, mikään ei ole rasittavampaa kuin sellainen hiekkalaatikon tyranni, joka luulee tietävänsä ja osaavansa kaiken (hitto räkäposkella kuivuneena).

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Saako pyörän ap:n kuvailemaan kuntoon jotenkin muuten kuin ajamalla autolla päälle? Oletko ihan varma, että pyörän hajottaminen on pihan muiden lasten tekosia?

Mulla tuli mieleen, että oisko ajettu autolla päälle. Mutta pyörä on ollut koko ajan pihan sivussa, että sitten joku kakaroista on sitä vähän lainannut ja jättänyt pihaan ja joku ajanut päälle ja nostanut sivuun. Olisko voinu jättää lappua vaikka ilmotustaululle tässä tapauksessa??? Ja isommat pojat saa kyllä omalla painollaan noi apurenkaat aika solmuun (kokeiltu on viime kesänä, omat isommat kakarat).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
todella harmillista. :(
onneks asun omakotitalossa..

ja kyllä huomaan itsestni myös jos jonkun lapsi on todella riiviö, ja aikuinen ei sitä ojenna että mä kimpaannun vanhempaan.

No ne vanhemmathan se sylttytehdas onkin. Vai mistähän ne huonot tavat on opittu.

Yhteistyössä