Meidän pojasta tulee pikkujulkkis! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja almost famous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

almost famous

Vieras
Meidän kylällä on keskellä "keskustaa" yhden firman mainosvideotaulu, en tiedä sen oikeeta nimeä. Oon tässä ihmetellyt sitä viikon verran kauppareissuilla, kunnes eilen mies tuli kotiin ja ilmoitti että hänen pitäis kuvata jne. lyhyt joulutervehdys tältä firmalta siihen mainostauluun, ja firmasta oli toivottu että meidän 1,5v poika leipois pipareita. :D

No ei siinä, "lavasteet" pystyyn meidän keittiöön ja pipareita leipomaan. Voin kertoa että oli aika haastavaa saada poika tekemään muutakin kuin ahmimaan sitä taikinaa, varsinkin kun ei hän ole koskaan ennen eilistä tehnyt pipareita, saati edes nähnyt piparitaikinaa. :D Tunnin sekoilun päätteeks mun mies sitten painui leikkaamaan ko. videota, ja illalla näytti lopputuloksen. Ja jumankekkula se käytti siihen YHDEN KLIPIN kaikesta siitä mitä saatiin kuvattua. :D

Nyt sitten vaan odotellaan koska ihmiset alkaa tunnistamaan meidän pojan kadulla. :p (läppä)

Onneksi on poika vielä noin pieni, ei itse ymmärrä, eikä kaverit vielä kiusaa.
Minun poikani halusi mennä Talenttiin ja on saanut välillä melko tylyäkin palautetta..

Meille niin tuttua.. Poika on ollut jo useammassa leffassa ja erinäisissä mainoskuvissa, kun ollaan miehen kaa molemmat mainosalalla ja sitä tulee kuvattua joka helpoiten on saatavilla. Myös työkavereitten lapset on ollut malleina eikä niillä ole mitään ongelmia ollut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25238002:
Onneksi on poika vielä noin pieni, ei itse ymmärrä, eikä kaverit vielä kiusaa.
Minun poikani halusi mennä Talenttiin ja on saanut välillä melko tylyäkin palautetta..

No jos joku keksis n. 7sek pätkästä, jossa leivotaan pipareita tonttulakki päässä, kiusattavaa ja mun poika ois jo sen ikänen että sen ymmärtäis, niin kertoisin vaan että kiusaajilla on jotain ongelmia itsensä kanssa, ettei kannata välittää.

Tylsää että sun poikaa haukutaan talentiin menosta, mutta ehkä nää kiusaajat on vaan kateellisia kun eivät ite oo niin taitavia missään että uskaltaisivat mennä. Oliko sun poika siis ihan telkkarissakin, vai vaan koe-esiintymisessä?

Alkuperäinen kirjoittaja sitä se ura urkenee;25238025:
Meille niin tuttua.. Poika on ollut jo useammassa leffassa ja erinäisissä mainoskuvissa, kun ollaan miehen kaa molemmat mainosalalla ja sitä tulee kuvattua joka helpoiten on saatavilla. Myös työkavereitten lapset on ollut malleina eikä niillä ole mitään ongelmia ollut :)

Mun mies työskentelee kanssa media-alalla, mutta kuvaa ja leikkaa yleensä enemmän noita yritysvideoita.

Onneksi pojalla on sen verran hyvä itsetunto, että on kestänyt nälväilyt. Mutta äidistä tuntuu tosi kurjalta pojan puolesta :(
Oli telkkarissa useana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25238076:
Onneksi pojalla on sen verran hyvä itsetunto, että on kestänyt nälväilyt. Mutta äidistä tuntuu tosi kurjalta pojan puolesta :(
Oli telkkarissa useana päivänä.

Oi, mutta toihan on jo tosi hyvä saavutus, hienoa että poika osaa olla ylpeä itsestään ja jättää kateellisten huutelut huomiotta. Ehkä sunkin pitäisi, haukkujia löytyy aina, mutta yleensä he ovat kateellisia tai muuten vaan heillä on ongelmia. Koita vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta kumminkin tukea ja lohduttaa poikaasi jos häntä jossain vaiheessa alkaakin harmittaa nuo tyypit.

Poika on aina ollut kova esiintymään, ja Talent oli niin kiva kokemus että kannustaa harjoittelemaan lisää, ja piristi muutenkin elämää.
Kyllä äitikin koittaa olla välittämättä tylyistä kommenteista :) enempi kumminkin onneksi positiivista palautetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25238148:
Poika on aina ollut kova esiintymään, ja Talent oli niin kiva kokemus että kannustaa harjoittelemaan lisää, ja piristi muutenkin elämää.
Kyllä äitikin koittaa olla välittämättä tylyistä kommenteista :) enempi kumminkin onneksi positiivista palautetta.

kuka sun poika oli siellä?

ei kannatakaan välittää tylyistä kommenteista. Niitä saa netissä aina vaikka tekisi mitä.

Yhteistyössä