Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Me väännetään kättä Miklaksen ja Mikon välillä. Onneksi tässä on vielä aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:nostelenpas tätä...
edelleen tossa maistraatin paperit makaa ja odottelee täyttöä :ashamed:
Miltäs se teidän korvaan kuulostais toi Aleksi Johannes T? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Me väännetään kättä Miklaksen ja Mikon välillä. Onneksi tässä on vielä aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:sehän se kun se on niin yleinen...mut meil esikoinenkin on emma, et ei sen puoleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mikko on mun entinen hoito, siksi ei se mielellään ja nimen pitää alkaa M-kirjaimella. Mitään sopivampaakaan ei ole tullut vastaan, Miklas on meidän lasten suosikki.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mikko on mun entinen hoito, siksi ei se mielellään ja nimen pitää alkaa M-kirjaimella. Mitään sopivampaakaan ei ole tullut vastaan, Miklas on meidän lasten suosikki.
Miklas on ihan kiva. Entä Mikolas?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mikko on mun entinen hoito, siksi ei se mielellään ja nimen pitää alkaa M-kirjaimella. Mitään sopivampaakaan ei ole tullut vastaan, Miklas on meidän lasten suosikki.
Miklas on ihan kiva. Entä Mikolas?
Mmm... miksei. Harmi kun sukunimikin on niin pitkä.
Markus löytyy niin tuo Miklas vois sointua siihen.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Marius?
(sen mä aion lykätä seuraavalle pojalle, jos joskus vielä lisäännyn ja tulee poikavauva)
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:Meillä viikko aikaa palauttaa laput maistraattiin, eikä nimeä ole vieläkään :headwall:
Niklas ja Aleksi on toistaiseksi ainoat nimet mitkä suurin piirtein kävis kummallekkin, muttei ne kuitenkaan tunnu "siltä oikealta".. :headwall: