Meidän perhetragediamme!!! Saa nähdä mihin tämä johtaa???

21.09.2008
673
0
16
Mies osti euroShopperin pitkäjyväistä riisiä risottoa varten, vaikka meillä yleensä on kai Rainbown riisiä, joka on tuttu ja hyvä riisi risottoihin.

Tein risottoa tosi paljon, mutta se näyttää kuin olisi riisipuurossa kananpaloja ja porkkanaa seassa |O |O |O |O |O |O

Olin jo mielessäni kuvitellut miten kiva on pitkästä aikaa syödä risottoa, mutta eipä taida ollakaan....

Maku ei kuulemma ole huono, mutta koostumushan siitä sen risoton tekee....

Mitä nainen tekee miehellä, joka ei osaa ostaa oikeanlaista riisiä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Mies osti euroShopperin pitkäjyväistä riisiä risottoa varten, vaikka meillä yleensä on kai Rainbown riisiä, joka on tuttu ja hyvä riisi risottoihin.[/b]

Teillä on kai Rainbown riisiä?

Osta Uncle Beniä niin tiedät millaista on hyvä riisi.

 
Ja minä pistin viimeeks ukon riisiostoksille ja toi uncle ben'siä vaikka meillä aina käytetään pirkkariisiä!
"mutkun en nähny sitä riisiä just siin kohas mis se on aina ollut"

Ja seuraavan kerran kun mentiin yhessä kauppaan, niin oikein menin riisihyllylle kattomaan niin katos vaan, pirkka riisit oli siirretty toiseen kohtaan, oli yhen hyllyn ylempänä ja vähän vieressä :D

Ei ymmärtäny ukko kattoa vähän sivummalle :headwall: :laugh:
 
HUI! kokeile laittaa paaljon parmesan raastetta. tai kiehuta siitä vielä nestettä pois. Ja anna miehellesi rakentavassa hengessä palautetta, että seuraavalla kerralla ei tee moista erhettä. tai saa tehdä risottonsa itse.
 
Siis mitä häh? Ettekö tiedä, että jos haluaa saada HYVÄÄ risottoa niin sitä varten on ihan omat riisinsä! Meillä kyllä ei tuosta edes yritteitäisi tehdä risottoa vaan mies menisis uudestaan kauppaan hakemaan sitä!! Ja toisekseen, risottoon riisi kuullotetaan ensin öljyssä, jotta siitä saadaan hyvää eikä mitään puuromössöä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis?:
Siis mitä häh? Ettekö tiedä, että jos haluaa saada HYVÄÄ risottoa niin sitä varten on ihan omat riisinsä! Meillä kyllä ei tuosta edes yritteitäisi tehdä risottoa vaan mies menisis uudestaan kauppaan hakemaan sitä!! Ja toisekseen, risottoon riisi kuullotetaan ensin öljyssä, jotta siitä saadaan hyvää eikä mitään puuromössöä..

Kuullotan riisin aina.

Mies toi riisin eilen ja en silloin niin sitä katsonut, mutta nyt on riisipuurokanaa meillä. Katkeilee nuo riisit :snotty: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Mies osti euroShopperin pitkäjyväistä riisiä risottoa varten, vaikka meillä yleensä on kai Rainbown riisiä, joka on tuttu ja hyvä riisi risottoihin.

Tein risottoa tosi paljon, mutta se näyttää kuin olisi riisipuurossa kananpaloja ja porkkanaa seassa |O |O |O |O |O |O

Olin jo mielessäni kuvitellut miten kiva on pitkästä aikaa syödä risottoa, mutta eipä taida ollakaan....

Maku ei kuulemma ole huono, mutta koostumushan siitä sen risoton tekee....

Mitä nainen tekee miehellä, joka ei osaa ostaa oikeanlaista riisiä???
Tai vaimolla joka ei osaa risottoa tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja siis?:
Siis mitä häh? Ettekö tiedä, että jos haluaa saada HYVÄÄ risottoa niin sitä varten on ihan omat riisinsä! Meillä kyllä ei tuosta edes yritteitäisi tehdä risottoa vaan mies menisis uudestaan kauppaan hakemaan sitä!! Ja toisekseen, risottoon riisi kuullotetaan ensin öljyssä, jotta siitä saadaan hyvää eikä mitään puuromössöä..

Kuullotan riisin aina.

Mies toi riisin eilen ja en silloin niin sitä katsonut, mutta nyt on riisipuurokanaa meillä. Katkeilee nuo riisit :snotty: :snotty:

No joo, ei huonosta tavarasta saa hyvää tekemälläkään! Mutta toisaalta, ehkä mieskin oppii un joutuu kunnon riisimössöpuuroa syömään! Meillä kyllä tulisi sanomista ja paljon!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsämansikkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja siis?:
Siis mitä häh? Ettekö tiedä, että jos haluaa saada HYVÄÄ risottoa niin sitä varten on ihan omat riisinsä! Meillä kyllä ei tuosta edes yritteitäisi tehdä risottoa vaan mies menisis uudestaan kauppaan hakemaan sitä!! Ja toisekseen, risottoon riisi kuullotetaan ensin öljyssä, jotta siitä saadaan hyvää eikä mitään puuromössöä..

Kuullotan riisin aina.

Mies toi riisin eilen ja en silloin niin sitä katsonut, mutta nyt on riisipuurokanaa meillä. Katkeilee nuo riisit :snotty: :snotty:

Uusia makuelämyksiä :p Lisää vaan vähän mausteita ja sano että tämmöstä sen pitikin olla ja käy ens kerralla ite ostaa ne riisit:) Tai kouluta miehes paremmin..
 

Similar threads

Yhteistyössä