Meidän Perhe ja Vauva-lehdet

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Mitä mieltä olette ko. lehdistä? mietin, että kumman tilaisin.. Vauva-lehti mulle on tullukin muutaman vuoden, mut en oikeen tiedä, että onko siinä enää niinkään ajankohtasta asiaa.. ? Tota Meidän Perhe -lehteä olen ostanu muutaman, mut siinä tuntuu olevan lähinnä vaan jotain julkkishaastatteluja ja ne taas ei kiinnosta mua.. minkä ikästen lasten vanhemmille Vauva-lehti on suunnattu? Kaksplussan tykkäisin tilata, mut sain mielestäni aika hyvän tarjouksen noista..

Meidän Perhe on ihan ok. Siinä on yleensä vain yksi julkkishaastattelu per lehti ja kaikki muut jutut on taviksista, monilta eri näkökannoilta. Ite tykkään siitä enemmän kuin vauvasta ja kaksplussasta, sattuneesta syystä mulla siis lapset jo vauvaiän ohittaneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Meidän Perhe on ihan ok. Siinä on yleensä vain yksi julkkishaastattelu per lehti ja kaikki muut jutut on taviksista, monilta eri näkökannoilta. Ite tykkään siitä enemmän kuin vauvasta ja kaksplussasta, sattuneesta syystä mulla siis lapset jo vauvaiän ohittaneita.

Niistä saa sen limen värisen mariskoolin, jos tilaa. Eikä hintakaan ollut ku alle 40e

Yhteistyössä