Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
kyllä näitä tuollaisia lastensuojelun sossuja löytyy!
Luulisi tosiaan että heillä olisi kädet täynnä perheitten kanssa joissa lapset oikeasti voivat huonosti! Mutta ei... ihme vainoamista.
Tiedätkö onko koulusta tai jostain muualta tehty ilmoitus?
Ei ole kukaan tehnyt ilmoitusta meistä, meidän tietääksemme. Koulussa menee lapsilla hyvin ja ovat saaneet kehuja paljonkin tasapainoisuudesta.
Ja tiedän itsekin, että lapset voivat hyvin.
Ensin tämä täti koitti meille saada tukiperhettä puoliväkisin, emmekä siihen suostuneet, koska se oli ihan hullu ajatus mielestämme, emme keksineet sille mitään syytä. Painostus jatkui aikansa, emme ole suostuneet.
Väliin on vihjaillut huostaanotolla ja viimeisin temppu oli kaivaa terveyskeskuksesta meidän sairaskertomukset...siellä on yksi lääkäri, joka ei oikeasti käy ihan täysillä tai ainakin hän kirjoittaa 95%:lle potilaistaan saman diagnoosin. Eikä tämä ole minun luuloa, vaan tästä tiedetään tällä paikkakunnalla ihan yleisemminkin. En ymmärrä, miksi lääkäri on virassaan.
Tälle tämä täti oli sitten soittanut ja kysynyt, olemmeko koskaan hänellä käyneet ja olemme joskus monta vuotta sitten käyneet kaksi kertaa...
Olivat sitten yhdessä tulleet siihen tulokseen, että minulla on vakava masennus(!) ja minun täytyy päästä hoitoon. Tai minun on pakko mennä hoitoon. Siis voi yhden kerran.
Olen käynyt omalääkärillä jo useamman vuoden ja viimeksi kesällä pyysin itse tehdä masennustestin, ihan vaan "varalta" ja en saanut pointseja. Tiesin kyllä itsekin, että en ole masentunut, mutta kun olin kuullut kaikenmaailman piilomasennuksista, päätin sitten testata...*ehkä ollut liikaa palstalla, heh*
Noh, eipä siinä mitään. Tämä täti nyt koittaa saada minusta hullua ja hoitoon, jotta saisi paremman otteen perheestämme...kuulostaa varmaan hurjalta, enkä usko, että kukaan tätä uskoo, mutta se ei ole minun ongelma.