K
Keittiönoita
Vieras
Meillä on siis tuossa seinän takana ollut nyt muutaman kuukauden uudet naapurit ja joka ainoa päivä, kun teen etätöitä, sieltä kuuluu hirmuinen huuto ja tappelu. Tappelupukarit ovat arvioni mukaan n. 2 v ja 3,5 v
Rouva on ilmeisesti lasten kanssa kotona tai sitten sillä osuu työvuorot aika nappiin sen kanssa, miten mä kulloinkin päätän tehdä etätöitä. Olen niitä varsin hellyttävän oloisia teletappeja nähnyt muutaman kerran tuossa pihassa, mutta en tunne vanhempia.
Kunhan kevään pihatalokoot taas tulee - ja jos uudet naapurini niihin osallistuu - ajattelin kysäistä, tarvitsisivatkohan nää naapurit joskus lapsenvahtia. Siis ihan vaikka jos haluaisivat mennä viikonloppuna illalla kaksistaan leffaan, syömään, tanssimaan tai jotain. En mä siitä mitään korvausta pyytäisi, tuli vaan mieleeni, että rouva saattaisi kaivata välillä jotain vaihteluakin =)
Kunhan kevään pihatalokoot taas tulee - ja jos uudet naapurini niihin osallistuu - ajattelin kysäistä, tarvitsisivatkohan nää naapurit joskus lapsenvahtia. Siis ihan vaikka jos haluaisivat mennä viikonloppuna illalla kaksistaan leffaan, syömään, tanssimaan tai jotain. En mä siitä mitään korvausta pyytäisi, tuli vaan mieleeni, että rouva saattaisi kaivata välillä jotain vaihteluakin =)