Meidän naapurissa asuu WT-perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis asutaan suht hyvällä omakotitaloalueella pienehkössä kaupungissa.
Meidän naapurissa asuu palstan perusteella oikein WT-perhe sanan varsinaisessa merkityksessä.
Perheeseen kuuluu vaimo, isäntä ja kaksi teini-ikäistä lasta; tyttö ja poika.
Tämä mies on ollut peruskoulusta päästyään (eli viimeiset 20 vuotta) töissä samassa toimistossa - eikä ole käynyt, kuin peruskoulun.
Ollut suvunsa omistamassa firmassa aina töissä, mies on siis suht varakkaasta suvusta.
Emäntä taas on käsittääkseni merkonomi ja paikallisessa lahjatavaraliikkeessä töissä. Tämä nainen on miestä 10 vuotta vanhempi.
Nämä ovat käytöstavoiltaan ihan ok, mutta käyvät baarissa useasti kuukaudessa ja heillä on monesti tuttavia käymässä ja kaikki tuntuvat olen aika juovuksissa näillä vierailuilla. Teini-ikäiset on toki pois tällöin.
He ovat rasisteja, tai ainakin tämä vaimo puhuu "ryssistä", "neekereistä", "manneista" ja "ählämeistä".
Mies on myös tunnettu homofobikko.
Kiroilevat ja miehellä ylipainoa n. 30 kg ja naisellakin varmaan 10 kg.
Lapsensa ovat ihan ok - kielenkäyttö kyllä heilläkin vähän mitä sattuu.
Mies pukeutuu aina collegehousuihin ja joskus harvoin farkkuihin.
Naisella jotain legginssejä yleensä jalassa.
Ihan asiallisia, kun noin niin kun postilaatikolla tavataan, mutta ainakin kännissä kiroilevat ja puhuvat tosi härskejä (ollaan joskus baarissa nähty).
Heillä on kaksi varmaan 10 v. vanhaa autoa ja koira (jota mies aina tuolla kävelyttää tuulipuku vinossa)
Eikös tämä ole viimeisen päälle WT-perhe?
Pitäisikö minun teinejeni välttää heidän teinejään, jotteivat saa huonoja vaikutteita?
Pitäisikö mun reagoida heihin jotenkin eri lailla?

[QUOTE="höh";26167477]Eihän tässä ketään arvosteltu vaan lueteltiin näitä WT-ominaisuuksia. Muuten, mitä tuo WT tarkoittaa...[/QUOTE]

WT= White Trash
Juntteja, huonotapaisia , sivistymättömiä. Googleta, sieltä löytyy lisätietoa. :)

[QUOTE="vieras";26167417]Sinun pitäisi antaa heidän vaan elää omaa elämäänsä ja lopettaa heidän kyttäämisensä.[/QUOTE]

Senkun elävät minun puolestani omaa elämäänsä, se ei häiritse.
Ajattelen vain asuinalueemme mainetta! Täällä asuu pääasiassa vakavaraisia ja paljon lapsiperheitä...

voi jumalauta tätä nykyaikaa.

Siis onko niin kauheaa jos lenkkeillessä pitää tuulipukua? Pitäisikö laittaa puku päälle ja kravatti kaulaan kun vie koiraa ulos? Heti ollaan arvostelemassa.

Ihme kyttäämistä ja arvostelua nykyään. Ihmiset voisivat keskittyä siihen omaan elämään.

voi jumalauta tätä nykyaikaa.

Siis onko niin kauheaa jos lenkkeillessä pitää tuulipukua? Pitäisikö laittaa puku päälle ja kravatti kaulaan kun vie koiraa ulos? Heti ollaan arvostelemassa.

Ihme kyttäämistä ja arvostelua nykyään. Ihmiset voisivat keskittyä siihen omaan elämään.

Ei, mutta kun hänen tuulipukunsa on jostain Halpa-Hallin -50% laarista, eikä se näytä ohi ajavan autoilijan silmään järin hyvältä - sellainen vähän "kittana" tuulipuku.
Olen ajatellut, että jos ostaisin naapurille lahjaksi uuden puvun, ihan vaan ystävällisyyttä. Ja sanon, että ihan vain naapurille piristykseksi.
Ei näyttäisi naapurin lenkkeilykään niin WT:ltä :)

[QUOTE="aloittaja";26167602]Ja mitä sinä naureskelet?
Kai naapurustossa pitää olla jonkinlainen moraalinvartija.
Jonkun täytyy pitää yllä tämän alueen mainetta![/QUOTE]

Sun hauskalle provolle :laugh:

[QUOTE="aloittaja";26167580]Ei, mutta kun hänen tuulipukunsa on jostain Halpa-Hallin -50% laarista, eikä se näytä ohi ajavan autoilijan silmään järin hyvältä - sellainen vähän "kittana" tuulipuku.
Olen ajatellut, että jos ostaisin naapurille lahjaksi uuden puvun, ihan vaan ystävällisyyttä. Ja sanon, että ihan vain naapurille piristykseksi.
Ei näyttäisi naapurin lenkkeilykään niin WT:ltä :)[/QUOTE]

Mun käy sääliksi tuota kutsumaasi WT-perhettä ihan vaan sen vuoksi että niillä on noin idiootit naapurit.

[QUOTE="aloittaja";26167580]Ei, mutta kun hänen tuulipukunsa on jostain Halpa-Hallin -50% laarista, eikä se näytä ohi ajavan autoilijan silmään järin hyvältä - sellainen vähän "kittana" tuulipuku.
Ei näyttäisi naapurin lenkkeilykään niin WT:ltä :)[/QUOTE]

Niin kai sä ostaisit lahjaksi "ulkoilupuvun" etkä mitään noloa tuulipukua?! Mieti nyt vähän kielenkäyttöäsi, sullahan oikein vilisee lauseissa WT-sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26167629:
Emmä niistä naapureita tolla provolla tarkottanukkaa :laugh:

Onko sinulla jo asenneongelma minua kohtaan?
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos haluaa oman asuinalueensa olevan turvallinen ja kunniallinen myös jatkossa ja kahdenkymmenen vuoden kuluttua.
Naapurin pienellä ohjeistuksella ja pienellä ulkoilupukujen yms. avustuksella, saattaisi moraali asuinalueella säilyäkin.
Tämä on ihan loogista järjenkäyttöä. :)

Mun käy sääliksi tuota kutsumaasi WT-perhettä ihan vaan sen vuoksi että niillä on noin idiootit naapurit.

Mielestäni meitä ei voi millään asettaa "idiootti"-luokitukseen.
Meillä molemmilla, sekä miehelläni, että minulla, on korkeakoulututkinnot ja luen myös sanomalehtiä, niin netistä, kuin paperiltakin päivittäin.
Käymme kultturelleissa tapahtumissa (oopperat, teatterit jne.) ja matkustelemme paljon. Syömme terveellisesti ja kannatamme vihreitä arvoja.
Myös lapsiamme yritämme sivistää kaikin mahdollisin keinoin. :)

[QUOTE="aloittaja";26167677]Mielestäni meitä ei voi millään asettaa "idiootti"-luokitukseen.
Meillä molemmilla, sekä miehelläni, että minulla, on korkeakoulututkinnot ja luen myös sanomalehtiä, niin netistä, kuin paperiltakin päivittäin.
Käymme kultturelleissa tapahtumissa (oopperat, teatterit jne.) ja matkustelemme paljon. Syömme terveellisesti ja kannatamme vihreitä arvoja.
Myös lapsiamme yritämme sivistää kaikin mahdollisin keinoin. :)[/QUOTE]

tässä se taas nähdään sitten että korkeakouluopinnot ei takaa aina hyvää käytöstä. Kirjaviisautta sulta voi löytyä mutta muuten olet tyhmä kuin saapas.

No tää aloitus nyt on ihan selvä provo, mutta meidänkin kadulla asuu yksi wt-perhe. Laittavat rahaa autoon, nainen käyttää kivipestyjä farkkuja ja värjää hiuksensa päältä vaaleiksi ja alta tummiksi, polttavat tupakkaa, vanhemmat käyneet ammattikoulun, kulahtaneet tuulipuvut päällä. Mutta ovat mukavia ja meidän lapset tykkää leikkiä yhdessä :)

Yhteistyössä