Meidän mimmi se osaa! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hihhiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hihhiii

Vieras
Mieheni veli kävi ärsyttävine avovaimoineen kylässä. Heillä ei ole lapsia, ja veljenvaimo on aina suuna päänä mua neuvomassa lastenhoidossa. Ei kun näin ja katsos näin ja mä tekisin noin. Mä en osaa vissiin ollenkaan sen mielestä hoitaa lapsia, ja hän lapseton hallitsee kaiken.
No, tänään aiheena oli sitten vaipanvaihto. Tyttö 1v rupesi haisemaan kakalta. Siihen tuo eukko-siltä pitää heti vaihtaa vaippa! Johon mä yritin sanoa, ettei vielä kannata, antaa tytön kakkia ensin loppuun. -Ei kun se on vaihdettava heti ettei iho pala! Eikä missään hoitopöydällä kun lapsi on jo noin iso. Annas minä näytän miten se vaihdetaan sylissä, kyllä sunkin pitää bla blaa.... Joo niinkuin mä en osais... No ajattelin että siinähän vaihtaa ja pätee, mä en jaksa alkaa taas vääntämään.
Mitäs tekikään neuvokas tyttäremme? Täti sai vaipan auki, ja siinä minua "opastaessaan" tyttö paskansi sellasen oikeen löysän, paineella tulevan varmaan 5-litrasen megapaskan tätin syliin :laugh: Veljenvaimo oli yltäpäältä paskassa :D Se joutui menemään suihkuun riisumaan ja peseytymään. Lisäksi tietysti joutui lainaamaan multa, monta numeroa pienemmältä ihmiseltä jotain vaatetta. eukko oli kuin makkara nakinkuoressa paskasäkki kourassaan :laugh:
Ei tästä naurusta tule loppua. On mulla neuvokas tyttö!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan vinkkinä niin sulle kuin kälylles: kannattais laittaa lapsi tuommoisessa tilanteessa potalle niitä jälkikakkoja äkistelemään.

joojoo.

Helkkari että ihan mahhaan sattuu ja vesi silmistä lentää kun naurattaa :laugh: Ette voi edes kuvitella veljenvaimon ilmettä

buahhahhaaa

Eikä mua haittaa yhtään vaikka sohvatyynytkin meni pesuun, tästä ilosta oisin mielelläni pessy vaikka koko sohvakaluston :laugh:

Eukko muuten lähti aika nopeasti :D Voi jummi miten jo odotan anoppilan joulupöytään pääsyä että pääsen kaikille tän kertomaan, tällehän nauraa jo lyhtypylväätkin. Mieskin meinaa tikahtua, ja sen veli punotti korviaan myöten kun lähtivät. Vaimonsa vaan mulkoili sitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi jummi miten jo odotan anoppilan joulupöytään pääsyä että pääsen kaikille tän kertomaan

Jep. Mitä mainiointa joulupöytämateriaalia kyllä...

Juu =) Anopin ja apen kanssa jaetaan samanlainen huumorintaju.

Ja luultavasti tänä jouluna kaikkien muiden paitsi veljenvaimon kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja 3x äiti:
No yök.
Eikö tuon ikäisen nyt voi jo laittaa potalle kun näkee että alkaa kakkaa tekemään?

Voi tietenkin. tai sit sen voi antaa paskoa itseriittosten tätien päälle, kun ne sitä oikeen näköjään kerjääkin :D

Miksiköhän muuten tuo kälyni ei tuota pottaa ehdottanut? Se on kuulemma ollut oikeen päiväkodissa joskus työharjottelussa. :laugh:

Minusta käly oli ihan oikeilla linjoilla, ikävä että tuli tuollainen sinappitykinkuula vielä. En minä kyllä vuoden ikäistä enää vappaan kakkaamaan jätä, jos huomaan, että prosessi on käynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Minusta käly oli ihan oikeilla linjoilla, ikävä että tuli tuollainen sinappitykinkuula vielä. En minä kyllä vuoden ikäistä enää vappaan kakkaamaan jätä, jos huomaan, että prosessi on käynnissä.

Juu tosi ikävää :laugh:

Miepä se annoin tytölle muumipiparin kun käly miehineen oli lähtenyt. En tieteskään kertonu mistä hyvästä sen sai, mut oli mimmi iloinen :)

Yhteistyössä