meidän lapsilla ei ketään muita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko palstalaisissa muita joiden lapsilla ei ole isovanhempia? Meidän lapsilla ei ole. Oma äitini näkee lastenlapsiaan ehkä 3kertaa vuodessa, pappaa ei ole. Joskus rintaa viiltää kun näen iloisia mummuja kävelevän käsi kädessä lastenlastensa kanssa, se on niin suuri rikkaus että olisin sen omille lapsilleni ilomielin suonut.

no mun omat vanhemmat asuvat ihan vieressä mut ei heitä kauheesti kiinnosta vaan lapsenlapset... kyläillään mut ei ne halua sillain olla mummuna ja pappana kuin monella muulla lapsella on! isänsä vanhemmat asuvat kauempana ja ei hekään taida kovin innostuneita olla... lapset asuvat minun tykönä joten ei tietääkseni näe kun 1-2krtaa vuodessa....
nyt voisi olla toiveita että lapseni saavat ns.isovanhemmat koska uuden mieheni äiti on kovinkin innostunut lapsistani ja sehän olisi rikkaus jo oikeesti tykkäis vaikka ei biologisia olisikaan...voihan sitä lapsille suoda ilon kun hekin tykkäävät heistä :D!
mut tiedän tunteen kun tuntuu pahalta lasten puolesta!kaverit puhuu mummuista ja papoista mut omilleni on vähän niinku vieras käsite koko homma.mut eipä sille voi mitään.

Tämä nyt ei ole vastaus ihan siihen mitä kysyit, mutta mulla itselläni ei koskaan ole ollut isovanhempia, tai siis kuolivat jo ennen syntymääni tai pian sen jälkeen. Välillä tosiaan harmittaa, että ei päässyt heihin koskaan tutustumaan. Mutta mulla oli aivan loistava varamummo ja -ukki, joista olen aina kiitollinen.

Yhteistyössä