A
ajanvaraushelvettiä
Vieras
Näin pääsi käymään, kun ajanvaraus on tehty niin helvetin mahottomaksi. Ei voi soittaa kuin "puhelinajalla" 8-9 ja muulloin puhelut ohjautuu suoraan sairaalan vaihteeseen. Ajalla 8-9 olen usein nukkumassa vielä, tai täysin äänettömänä, kun ääni lähtee usein aamulla. Tämä on tätä lapsellisen univaikeus-immeisen elämää ja flunssakin sen äänen vie aika usein... Vuosi sitten koitin soitella pitkin päivää parin kuukauden ajan. Sitte hävetti niin paljon, että ne tietenki kääntää sen minun mokaksi. myöhemmin vuoden mittaa soittelin taas, mutta ei sen parempaa tuuria. Jos onnistuin 8-9 välillä soittamaan niin jopas sitte oli helvetin suosittu numero ku aina tuuttas varattua... Nyt olen taas soittanu kaks kk melkein päivittäin kun lapsilla ois synttärit, mutta ei pääse läpi ei. Lapsilla oli synttärit viime kuussa. Tytöt täytivät 3 ja 5. 2 ja 4 neuvolat jäi siis kokonaan käymättä... vanhempi on kyllä käyny viimeisen 2 vuoden aikana keskussairaalassa naapurikunnassa lääkäriajoilla kun tutkittiin lieviä sivuääniä.. Harvoin nämä muksut sairastaa, vaikka ite en ole tervettä kuukautta nähny sen jälkeen ku ne synty..
Onko tämä kauhean vaarallinen juttu? Missattiinko jotain tärkeitä rokotuksia? Ja mitä helvettiä tässä nyt pitäs tehdä että vihdoin sais ne ajat?! Vitummoinen huono äiti-kompleksi tästä iskee, vaikka kaikki tutut sanoo ettei ole minun vika...
Onko tämä kauhean vaarallinen juttu? Missattiinko jotain tärkeitä rokotuksia? Ja mitä helvettiä tässä nyt pitäs tehdä että vihdoin sais ne ajat?! Vitummoinen huono äiti-kompleksi tästä iskee, vaikka kaikki tutut sanoo ettei ole minun vika...