Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:eikös se sitten olisi Poika ainakin virallisissa yhteyksissä.
mä sain vängätä pari kuukautta että mies hyväksyi tulevalle pojalle mun ehdottamani nimen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:eikös se sitten olisi Poika ainakin virallisissa yhteyksissä.
mä sain vängätä pari kuukautta että mies hyväksyi tulevalle pojalle mun ehdottamani nimen :xmas:
hienon nimen saakin:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:meillä oli sama tilanne..poika oli 2kk kun lähetin nimipaperi eteenpäin,päätin nimen itse koska miehen ehdotukset oli esim . Dino :x
pojasta tuli amin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Onnelliset! Mun mies on jo päättänyt minkä nimen hän haluaa antaa seuraavalle pojalle; Yrjö!
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mies tosin ei vielä tiedä että meille tulee kolmas lapsi 2-3 v päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:meillä oli sama tilanne..poika oli 2kk kun lähetin nimipaperi eteenpäin,päätin nimen itse koska miehen ehdotukset oli esim . Dino :x
Amin? Oletteko ulkomaalaisia? Vai tarkoititko Ami?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:meillä oli sama tilanne..poika oli 2kk kun lähetin nimipaperi eteenpäin,päätin nimen itse koska miehen ehdotukset oli esim . Dino :x
mies on bosnialainen..siksi amin =)
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mies tosin ei vielä tiedä että meille tulee kolmas lapsi 2-3 v päästä.
:kieh:
Meillä oli muuten helppo lasten nimet keksiä, kun molemmilla oli/on niin samanlainen maku.![]()
Mies keksi ensimmäiselle neitosellemme nimen, jota ei ole Suomessa kastettu, kuin muutama... Tämä harvinainen nimi sopii suomalaiseen suuhun ja neiti on ihan nimensä näköinen! :heart:
Ja tarkka on nimestään. Ei häpeä, vaikka sitä välillä kysytään uudestaan, että mikäs se nimi oli...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:meillä oli sama tilanne..poika oli 2kk kun lähetin nimipaperi eteenpäin,päätin nimen itse koska miehen ehdotukset oli esim . Dino :x
Just just, no sitten ymmärrän hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:meillä oli sama tilanne..poika oli 2kk kun lähetin nimipaperi eteenpäin,päätin nimen itse koska miehen ehdotukset oli esim . Dino :x
Just just, no sitten ymmärrän hyvin![]()
monet on kysyny tuota samaa.."ai tarkotatko Ami"![]()
ei o ohirveen montaa kaimaa pojalla,paitsi Idi ja Asikainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys Emilynille:Olikos sun tytön nimi Inkeri?![]()