Meidän kesälomareissun hotelli meni remppaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee Break

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
8 006
8
38
Helsinki
Meillä on ollut yksi hotelli Budapestissa josta ollaan tykätty tosi paljon. Miehellä on ollut stressiä töissä joten ajattelin yllättää sen ja meidän lapsen rentouttavalla reissulla. Otin sitten astetta kalliimmat lentoliput ja varasin tuon hotellin... ja per*kele se hotelli meni äkilliseen remonttiin!!! Nyt meillä on lennot Budapestiin, sieltä ei löydy vastaavaa hotellia ja tämä on melko varmasti mun eka ja vika kerta kun järjestän tälläistä yllätystä kenellekään!
a055.gif

Älä nyt lannistu. Tuollaset extempore jutut on yleensä niitä parhaita, kun ei ole hirveesti ehtiny suunnitteleen lomaa (tai esim juhlaa) piloille ;) Mieli avoinna kohti uutta hotellia, kyllä sellainen varmasti Budapestin kokoisesta kaupungista löytyy! Ettekä te varmaan siellä hotellissa koko lomaa aatellu jumittaa?

Onko lähtöön vielä kauan? Kysy hotellisuositusta sieltä alkuperäisestä hotellista? Jos osaisivat vinkata jonkun hyvin/järkätä teille huoneen kun kerran menivät teidän varauksen perumaan.

Juu, mä ajattelin että oltaisiin paljon hotellissa kun siellä on uima-altaat, pari ravintolaa, kuntosali, lasten leikkipaikka ja fillarin vuokraus sekä kehonhoitoa jota mä ajattelin miehelle stressin poistoon.

Hotelli ja booking.com on molemmat tarjonneet meille hotellia samaan hintaan toisesta hotellista kuin tuo alkuperäinen varaus on, mutta niiden tarjoamat hotellit ei ole mun mielestä olleet yhtä hyviä/monipuolisia kuin tuo alkuperäinen hotelli. En sitten tiedä löytyiskö Balatonilta jotain vastaavaa, mutta se varmaan menisi enemmänkin hakuammunnan puolelle.

Yhteistyössä