meidän kaksivuotas ei nuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
vieläkään :(
valvoo ja valvoo,kitisee ja makoilee sohvalla.
oon vienny sänkyynsä monet kerrat taas mut ei niin ei.
alkaa pännii taas tää iltajuttu kun joka ilta toistuu sama juttu.
ei nuku päikkäreitä ja sitten käy helpommin iltaisin,ei ole kun tunnin taistelu..tänään nukkui sitten puolituntia niin tätä tää on koko ilta taas..varmaan 22.30 asti ainakin.

on meillä ainoastaan tätä ainaista samaa paskaa suoraa sanottuna.
oon vaan niin kyllästyny tähän.
ei miehen kanssa yhteistä aikaa koskaan,sit kun lapsi nukahtaa niin ollaan väsyneitä ja mennään nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
meillä sama homma, jos nukkuu yli puolen tunnin päikkärit. eli herätän siis päiväunilta aina puolen tunnin jälkeen..

no meillä riittää vissiin se 15 minuuttiakin päikkäreitä ja valvoo ja kukkuu 23.00 asti :(

meillä kans. 2vuotias tyttö herää aamuisin n. klo 8.00 ei nuku päikkäreitä kuin joskus harvoin autossa jos ollaan liikenteessä. Illalla käy kiltisti nukkumaan 19.30 viimeistään ja jos on jostain syystä ottanut esim 15min tirsat päivällä niin ilta venhätää helposti vähintään sinne klo 22.00, jopa 23.00 saakka

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
meillä sama homma, jos nukkuu yli puolen tunnin päikkärit. eli herätän siis päiväunilta aina puolen tunnin jälkeen..

no meillä riittää vissiin se 15 minuuttiakin päikkäreitä ja valvoo ja kukkuu 23.00 asti :(

entä jos et anna nukkua ollenkaan? tietty paha jos nukahtaa väkisin esim autoon..

Meilläkin äsken 4v komensi tuolla 2v pikkuveljeään hiljaseks... Nyt ei oo enää kuulunu mitään. Kumman kauan sinnittelivät, yleensä ovat olleet helposti nukahtavaa mallia, vaikka pienempi nukkuukin viel pari tuntia päikkäreitä.
Tiedän kyl, että on kurjaa kun se oma aika valuu ihan tyhjiin :/ Mulla nää iltatunnit on kanssa sitä ainoota omaa aikaa kun oon muuten koko ajan yksinäni lasten kanssa. Ja sit jos tuolt koko ajan joku huutelee ja vauvakin heräilee niin alkaa ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Meilläkin äsken 4v komensi tuolla 2v pikkuveljeään hiljaseks... Nyt ei oo enää kuulunu mitään. Kumman kauan sinnittelivät, yleensä ovat olleet helposti nukahtavaa mallia, vaikka pienempi nukkuukin viel pari tuntia päikkäreitä.
Tiedän kyl, että on kurjaa kun se oma aika valuu ihan tyhjiin :/ Mulla nää iltatunnit on kanssa sitä ainoota omaa aikaa kun oon muuten koko ajan yksinäni lasten kanssa. Ja sit jos tuolt koko ajan joku huutelee ja vauvakin heräilee niin alkaa ärsyttää.

mis isi on?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

mis isi on?

töissä

Meillä oli eilen sama juttu. Kyllä kiristää pinnaa, kun lapsi karkaa sängystään tsiljoona kertaa, ja kello alkaa olla yli kymmenen! Tänään me ulkoiltiin vielä klo18.30-20. Nukkumaanmeno venähti sitten jonnekin 21.15 asti, mutta taintui heti. Auttaisko teillä joku väsyttävä toiminta iltamyöhällä vai meneekö väsymys sitten vaan yli?

Yhteistyössä