meidän isi laitto vauvan nukkuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valvova äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valvova äiti

Vieras
isi halusi tänään välttää isompien iltasatuhetken. päätimme, että minä luen iltasadun ja hän nukuttaa vauvan. lopputulos on se, että olen keskellä yötä vauvan kanssa hereillä. rytmit meni sitten samantien sekaisin, kun isä päätti avittaa. no sepä ei isiä haittaa, kun nukkuu tyytyväisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
välillä mietin, että mitä tapahtuis, jos rupeais ite samanlaiseksi.

hehe... vois olla lapset aika heitteillä. Mut siihenhän nuo miehet luottaa et kyyyllä vaimo pelastaa... Ei aina itse jaksais kantaa vastuuta kaikesta...

Yritin eilen illalla nukuttaa tyttöä 3-5 tuntia. Isäntä kävi makkarissa 2 minuuttia ja tyttö nukahti heti. En oikein tiennyt olisiko pitänyt suuttua ( :xmas: ) vai olla vain tyytyväinen.

Voi, nukahtaisikohan tuo meidän vauva nyt tuohon sitteriin... onnea unenmetsästykseen!

Ps. Ota huomenna vahinko takaisin päikkäreillä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Yritin eilen illalla nukuttaa tyttöä 3-5 tuntia. Isäntä kävi makkarissa 2 minuuttia ja tyttö nukahti heti. En oikein tiennyt olisiko pitänyt suuttua ( :xmas: ) vai olla vain tyytyväinen.

Voi, nukahtaisikohan tuo meidän vauva nyt tuohon sitteriin... onnea unenmetsästykseen!

ei onnistu. kolme isompaa ipanaa tulevat isäänsä ja ajattelevat, että äitin saa herättää aina, kun huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

ei onnistu. kolme isompaa ipanaa tulevat isäänsä ja ajattelevat, että äitin saa herättää aina, kun huvittaa.

:hug:

Anna iso palaute sille toiselle vanhemmalle. Tänään meidän isillä oli iltavuoro, mutta muuten aletaan kyllä nyt tekeen silleen, että mie alan nukuttaa vauvaa siinä vaiheessa kun pojan iltatoimet alkaa, jotka isi saa siis hoitaa tästedes. Oliskos siinä mitään ideaa?

Mä en ymmärrä näitä. Ei pahalla, harmittaa teidän puolesta vaan. Varmaan hirveän raskasta välillä tollainen?

Ei osaa vaan meille kuvitella vastaavaa, mies on ollut kolmen lapsen kanssa yksin parhaimmillaan viikon. Pienin tuolloin reilu puolivuotias. ;) Ja täysin tasaveroisena ja samoilla taidoilla mennään eli ei mitään ongelmaa vaihtaa hommia välillä jos tarve vaatii.

Meillä kanssa isi tasaveroisesti saanut lapset nukuttaa ja elää arjessa mukana. Olen usein ollut öitä pois työmatkojen takia , on ollut pakko arjen toimia kotonakin.

Ei oo totta. Siis tuollaisia isejäkö löytyy. Eivät siis osaa hoitaa omaa lastansa. Tuskin muutenkaan lastensa kanssa touhuilee? Meillä mies hoitaa lasta ihan samalla tavalla kuin mä. Oli vanhempainvapaankin kotona lapsen kanssa mun ollessa töissä (6-7kk).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä näitä. Ei pahalla, harmittaa teidän puolesta vaan. Varmaan hirveän raskasta välillä tollainen?

Ei osaa vaan meille kuvitella vastaavaa, mies on ollut kolmen lapsen kanssa yksin parhaimmillaan viikon. Pienin tuolloin reilu puolivuotias. ;) Ja täysin tasaveroisena ja samoilla taidoilla mennään eli ei mitään ongelmaa vaihtaa hommia välillä jos tarve vaatii.

Hyvä. Teillä toimii perhe. Niin myös meillä. Mutta säälittää joidenkin "perhe-elämä"...

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi ihmeessä sitä lasta pitää erikseen "nukuttaa"? Meillä oli ainakin ihan sama kuka lapset sänkyyn laittoi, sinne ihan ilman "nukutuksia" kävivät nukkumaan.

Näin meilläkin mennään, mutta koulutusta se vaati itse kullekin.

Se Kauhukakaroitten Nannyn neuvo siitä, että kun lapsen käy kippaamassa makuulleen, eikä PUHU TÄLLE MITÄÄN, on kaikista tehokkain nukutuskeino.

Ja suunnilleen tasavertaisina täälläkin mennään.

jaa. meillä ainakin lapset nukahtaa paljon paremmin isän kanssa kuin minun kanssa. Onneksi niitä ei enää tarvitse nukuttaa.''kannattaa varmaan antaa sen isukin osallistua iltahommiin hiukan useammin.

Miksi ihmeessä sitä lasta pitää erikseen "nukuttaa"? Meillä oli ainakin ihan sama kuka lapset sänkyyn laittoi, sinne ihan ilman "nukutuksia" kävivät nukkumaan.

Meilläkin näin, PERIAATTEESSA. Kyllä on silti ollut kaikenlaisia kausia, jolloin on sitten saanut rampata rauhoittamassa vauvaa / palauttamassa isompaa takaisin sänkyyn. AIka kadehdittavaa, että se toisilla sujuu kuin tanssi aina ja kaikkialla.

Meillä menee niin että silloin kun mies on ilta vuorossa minä nukutan lapset ja kyllä niitä saakin nukuttaa pari tuntia ainakin mutta kun mies on aamusta töissä hoitaa ilta jutut lasten kanssa. Silloin kun mies pistää lapset sänkyyn ne nukahtaa heti eipä silloin tarvi nukuttaa. Taitavat tehdä tahallaan että äidin kanssa valvotaan ja isin kanssa mennään kiltisti nukkumaan !

Tämä periaate minullakin, ja pojalle tämä sopikin paremmin kuin hyvin. Tyttö sen sijaan saa hepulin tästä perus tissi-sänky-operaatiosta. Herää 5 minuutin sisällä ja aloittaa naukumisen. Nyt yritetäänkin saada tyttö nukahtamaan joko itsekseen omaan sänkyynsä, tai ainakin johonkin muualle kuin tissille.

Yhteistyössä