Meidän häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mursuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mursuliini

Aktiivinen jäsen
20.12.2006
1 360
0
36
onko täällä jo ruodittu??
Kun Satuhäistä on jo näkemyksiä esitetty....

Mut mitä mieltä ootte punkkari häistä?
Tumppi Varonen häissä soittamassa, ihan tuli nuoruus ja omat punk ajat mieleeni...Yli 20v. sitten kuuntelin Pelleä, Problemsia yms. :D

Erilaiset häät, varmaan just heidännäköisensä juttu... Vaikkakin jotenkin lapsellisilta vaikuttivat. Ja tuli sellainen olo siitä sulhasesta, että 'ryhdistäydy' ja asennetta kehiin kun alat laulaa... ja olihan se loppuviimeks ihan asenteella vedetty =) Se 'mummo' oli kyl pohjanoteeraus...

Ihanan aidot häät ja tunnelma. Mukavaa, että nuorissa on rohkeutta mennä naimisiin ja suunnitella lasten tekoa ennen kuin on mummoiässä ja astia alkaa olla kuiva...

Se morsiamen täti kuitenkin meinasi lipsauttaa siinä, kun sanoi että heidän suvussa on ollut tapana mennä naimisiin nuorena ja sitten..... käänsi asian johonkin muuhun. Mutta meinas sanoa jotain eroamisesta varmasti.

Morsmaikun äiteellä oli melkosen lyhyt mekko....

En tiedä, mutta itsestä tuntui, että ei oikein tienneet mikä on homman nimi mutta oli kiva pitää semmoset bileet kavereille. Semmonen vaikutelma välittyi mulle. Mutta toivotaan, että ovat onnellisia yhdessä loppuelämänsä.

Minun mielestä pari oli upea.

Usein näitä nuoria pareja kritisoidaan sillä, että kun mennään nuorena naimisiin, niin se on niin epävarmalla pohjalla. En ole tuosta mitään tilastoja lukenut, mutta empiirisen havainnon mukaan niin tuttujen kuin julkkistenki kohdalla ei tuo ikä tuo mitään lisävarmuutta avioliiton pysyvyyteen. Ihan yhtälailla ne vanhempana naimisiin menneet nykypäivänä eroavat ja vaihtavat kumppania, joskus tuntuu että 40-50 vuotiaat ne vasta vaihtaakin puolisoa kuin 14-15 vuotiaana! Varsinkin maan johtavat poliitikot :)

Ja olihan tuokin pari seurustellut jo aika kauan ja asunutkin yhdessä vuoden päivät ennen naimisiin menoa. Mitä tulee hääjärjestelyihin, rekvisiittaan ja itse tapahtumaan, niin siitähän ei voi sanoa, mikä on oikea mikä väärä tapa, se kun riippuu täysin tyypeistä itsestään. Hyvä olis tietty, jos tehtäis niin kuin itsestä mukavalta tuntuu. Hääthän on kumminkin aina "bileet", jokaisella omanlaiset. Useimmiten vaan ikävän teennäiset ja jäykät. Nämä olivat piristävä poikkeus.

Yhteistyössä