M
Minja
Vieras
niin että on itse sanonut että "pissa" kun on ollut esim. kylvyn jälkeen ollut ilman vaippaa ja kipittänyt sitten kiireesti pissalle potalle 
Nyt ajattelin että tänään en sisällä ollessa laita vaippaa kuin päiväunille mennessä
Katsotaan kuinka monta vahinkoa sattuu
Taidan varuiksi rullata matot pois lattialta
Mukavampi pyyhkiä lattialta pelkästään
Ehkä saisi jopa imuroitua samalla
Kuinka nopeasti teillä lapset oppineet päiväkuivaksi?
Meillä esikoinen ei ennen 2 vuoden ikää ollut kiinnostunut pottailusta ollenkaan. Meillä ei siis ole esikoinenkaan oppinut potalle niin että esim. ruoan jälkeen heti potalle, päiväunien jälkeen heti potalle jne. vaan on saanut itse rauhassa tutustua pottaan.
2 vuotiaana siitä innostui ja 2 viikossa oli päiväkuiva ja 2 viikkoa siitä oli jo yökuiva
Eli meni sitten tosi nopeasti
Nyt tämä pienempi samanikäinen ja ajattelin että meneeköhän yhtä sutjakkaasti kun on selvästi jo hoksannut että "pissa" ja sitten potalle
Nyt ajattelin että tänään en sisällä ollessa laita vaippaa kuin päiväunille mennessä
Katsotaan kuinka monta vahinkoa sattuu
Taidan varuiksi rullata matot pois lattialta
Ehkä saisi jopa imuroitua samalla
Kuinka nopeasti teillä lapset oppineet päiväkuivaksi?
Meillä esikoinen ei ennen 2 vuoden ikää ollut kiinnostunut pottailusta ollenkaan. Meillä ei siis ole esikoinenkaan oppinut potalle niin että esim. ruoan jälkeen heti potalle, päiväunien jälkeen heti potalle jne. vaan on saanut itse rauhassa tutustua pottaan.
2 vuotiaana siitä innostui ja 2 viikossa oli päiväkuiva ja 2 viikkoa siitä oli jo yökuiva
Eli meni sitten tosi nopeasti
Nyt tämä pienempi samanikäinen ja ajattelin että meneeköhän yhtä sutjakkaasti kun on selvästi jo hoksannut että "pissa" ja sitten potalle