G
gaselli
Vieras
suostunut syömään paljon mitään. Vettäkin on juonut aika vähän. Maitoa on mennyt 2dl ja toinen 2dl menee varmaan nyt iltasella pullosta ennen nukkumaan menoa. Vettä on juonut yhteensä ehkä desin.
Aamulla söi muutaman vadelman ja mansikan, sekä yhden letun. Iltapäivällä söi haukun pizzasta ja yhden nakin. Sen lisäksi on syönyt muutaman karkin.
Pitäisikö huolestua? Mikään ei tunnu kelpaavan.
Aamulla söi muutaman vadelman ja mansikan, sekä yhden letun. Iltapäivällä söi haukun pizzasta ja yhden nakin. Sen lisäksi on syönyt muutaman karkin.
Pitäisikö huolestua? Mikään ei tunnu kelpaavan.