meidän 2,5 vee haluaa mennä arestiin, siis ilman syytä! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmu

Vieras
Ihana toi meidän typy. Muutamana iltana tehny niin, että kun olen peitellyt sänkyyn hänet niin aloittaa jotain höpisemään. Kun käyn kysymässä mikä hätänä, niin sanoo että "mää meen arestiin eteiseen". (siis joskus harvoin on ollut siellä arestissa jostain oikeasta syystä). Äskenki sanoin ettei sinne nyt mennä vaan nukutaan. Toinen vaan vänkää että mää haluan mennä! Minä sitten annoin toiselle luvan mennä. Sinne juoksi eteiseen iloisesti ja istui siellä penkillä noin pari minuuttia. Sen jälkeen ilmoitti reippaasti että "nyt mää en enää höpötä". Käskin tulla pois ja peittelin sitten hyvin tyytyväisen tytön nukkumaan. :D Kyllä nää lapset jaksaa aina yllättää ja olla ihania! <3

Meidänkään 3v tyttöä ei oikein voi jäähylle/arestiin laittaa rangaistusmielessä, koska hänestä on siellä kiva olla.
Jäähypaikan lähettyvillä ei ole mitään kivaa virikettä mutta jostain syystä hänestä on siellä kiva olla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Ihana toi meidän typy. Muutamana iltana tehny niin, että kun olen peitellyt sänkyyn hänet niin aloittaa jotain höpisemään. Kun käyn kysymässä mikä hätänä, niin sanoo että "mää meen arestiin eteiseen". (siis joskus harvoin on ollut siellä arestissa jostain oikeasta syystä). Äskenki sanoin ettei sinne nyt mennä vaan nukutaan. Toinen vaan vänkää että mää haluan mennä! Minä sitten annoin toiselle luvan mennä. Sinne juoksi eteiseen iloisesti ja istui siellä penkillä noin pari minuuttia. Sen jälkeen ilmoitti reippaasti että "nyt mää en enää höpötä". Käskin tulla pois ja peittelin sitten hyvin tyytyväisen tytön nukkumaan. :D Kyllä nää lapset jaksaa aina yllättää ja olla ihania! <3

Kyllähän nuo piltit keksii miten höynäyttää vanhempiaan?. Tyttöhän selvästi halusi pitkittää unille menoaan=). Ja ihan vinkiksi vain, kaikkea ei tarvi antaa vaikka toinen niin kovasti jotakin haluaisikin. Aikuisen tehtävä on olla aikuinen ja sanoa miten toimitaan, sekä kestää nurinat/kiukut joita tilanteet tuppaavat aiheuttamaan.