Meidän uusin episoodi.

vieras
Eikö jo kannattaisi lähteä vaikka turvakotiin siihen saakka, että saatte asunnon? Kun tuntuu, että sulta tulee näitä samansisältöisiä viestejä monta päivässä, niin ei lapset VOI voida hyvin tuossa ympäristössä. Eikä tuota aikuinenkaan kyllä kiljumati kestä. Etäämmältä olisi ehkä helpompi suorittaa noi ositukset sun muut.

Enkä tarkoittanut pahalla, että sulta tulee paljon näitä viestejä, vaan ihan oikeesti olisi jo aika muuttaa tilannetta :hug:.

Alkuperäinen kirjoittaja Shine:
En haluis mitään väliaikasta, lapsien takia, vaan äkkiä pois täältä for good sellaseen kämppään suoraan, mistä ei sitten enää niin muutella...
Muutot on mänttejä ja työläitä, mutta seuraavaan asuntoon liittyy huonoja muistoja joka tapauksessa. Jos asut vähän aikaa missä hyvänsä ja sitten muutat hyvällä mielellä "kotiin".

Voithan sä siellä sossussa sanoa että lasten takia tarvitset terveen asunnon, ei ne lapsiperheitä mihin tahansa laita ja kun saat ne rahat voithan sit vaihtaa kämppää, jos siin joku vika on lähe jo huomenna!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja vielä jatkan... Että toi panettelu ja mielisairaaksi nimittelyhän johtuu ihan siitä, että on huomannut jo ettei homma pelaa.
Huomaa, että olet saamassa tarpeeksesi ja tietää jäävänsä kohta yksin.
Yrittää nyhtää sulta viimesenkin omanarvontunnon, jottet USKALLA lähteä. Koska sähän olet niin kamala, että kaikki pitää sua hulluna ja huonona ihmisenä. Kukas sut nyt haluais?? Kukas sua nyt uskois??
Ota apu vastaan, koska sitä on sulle tarjolla. Olet vaarassa!
Olet aivan oikeassa. Hän ei sitä itse käsitä...

Ja nyt vanhin itkee, kun isi lupas grillata ja ei tulekkaan grillaan. Voi eih... :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö jo kannattaisi lähteä vaikka turvakotiin siihen saakka, että saatte asunnon? Kun tuntuu, että sulta tulee näitä samansisältöisiä viestejä monta päivässä, niin ei lapset VOI voida hyvin tuossa ympäristössä. Eikä tuota aikuinenkaan kyllä kiljumati kestä. Etäämmältä olisi ehkä helpompi suorittaa noi ositukset sun muut.

Enkä tarkoittanut pahalla, että sulta tulee paljon näitä viestejä, vaan ihan oikeesti olisi jo aika muuttaa tilannetta :hug:.
Niimpä, mun pitäis jo tehdä jotain ja heti huomenna teenkin, lupaan sen. On vaan niin turta olo ja ahdistaa, että tuntuu, ettei pysty tekeen mitään... :'( :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja vielä jatkan... Että toi panettelu ja mielisairaaksi nimittelyhän johtuu ihan siitä, että on huomannut jo ettei homma pelaa.
Huomaa, että olet saamassa tarpeeksesi ja tietää jäävänsä kohta yksin.
Yrittää nyhtää sulta viimesenkin omanarvontunnon, jottet USKALLA lähteä. Koska sähän olet niin kamala, että kaikki pitää sua hulluna ja huonona ihmisenä. Kukas sut nyt haluais?? Kukas sua nyt uskois??
Ota apu vastaan, koska sitä on sulle tarjolla. Olet vaarassa!
Olet aivan oikeassa. Hän ei sitä itse käsitä...

Ja nyt vanhin itkee, kun isi lupas grillata ja ei tulekkaan grillaan. Voi eih... :'(
Varmaan huomaat miten isän käytös vaikuttaa lapsiin? :/ Tuollaisesta tilanteesta kärsit sekä sinä että lapset, tiedän kokemuksesta. Kukaan ei jaksa elää jatkuvassa pelossa ja ahdistuksessa. Ota heti huomenna yhteys sossuun, kyllä ne asiat alkavat pikkuhiljaa lutviintumaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
En haluis mitään väliaikasta, lapsien takia, vaan äkkiä pois täältä for good sellaseen kämppään suoraan, mistä ei sitten enää niin muutella...
Muutot on mänttejä ja työläitä, mutta seuraavaan asuntoon liittyy huonoja muistoja joka tapauksessa. Jos asut vähän aikaa missä hyvänsä ja sitten muutat hyvällä mielellä "kotiin".
Niimpä. Olet oikeassa. :/

Kiitos kaikille. Soitan heti huomenna sossuun ja varaan aikaa sieltä. =)
Hyvä. Katso nyt puhelinnumero ja soittoaika valmiiksi kännykkään. Huomenna voi olla aamulla muuta hässäkkää. laita puhelimeen myös taksin puhelinnumero ja jos tiukka paikka tulee, soitat taksin ja sanot määränpääksi turvakoti.

Niin ja puhelin muistuttamaan soittoajasta ja lapsille siksi aikaa vaikka dvd:n katsomista.

Alkuperäinen kirjoittaja AnalÖppning:
Kiitos kaikille. Soitan heti huomenna sossuun ja varaan aikaa sieltä. =)

Äläkä puhu miehelle mitään asiasta, tiedä mitä tekee!
No en! Viimeks sanoin, möläytin, että käyn sossussa ja siitä mies oikeen haloon nosti ja taas alko sen, että alkaa pelaan likasta peliä eli hakeen huoltajuutta.

Jos menen sossuun, menen niin, ettei mies tiedä...

miten ihmeessä olet viellä tollasen kanssa? missä ihmeessä on sun itse rakkaus ja eikö ne lapset oikeesti ole tarpeeks painava syy?
Luulen että olet liian arka lähtee,keksit itelles syitä jäädä niin kuin toi raha,hetkeks voi mennä mihin tahansa asuntoon ja kun asiat järjestyy hommaat uuden.

nyt nainen itsees niskaksta kiinni ja muksut kainaloon kohti uutta kotia väliaikaista tosin mutta kumminkin.....

voimia uuteen alkuun,se alkaa silloin kun sinä sen päätät

Kaupungin vuokra-asuntoon mekin mentäis, mutta voisin vähän valita, sossu voi määrätä johonkin, eikä kaikki ihan hyväkuntosia ole. Mitään luksusta en vaadi.
Ei se sossu ketään mihinkään määrää. Itse voit valita

vapaina olevista asunnoista. Siis kaupungin/kunnan omistamista. Jos olet itse rahoissasi, voit tietysti vuokrata asunnon yksityiseltä, jolloin mahdollisuutesi saada mielesesi kasvavat.

Voi herranjumala... :'(
Lähde. Heti.
Turussa sossu ei ainakaan määrää mihinkään kämppään, vaan hlö saa itse hakea kaupungilta vuokra-asuntoa ja valita mieluisan, kunhan se ei ole liian kallis tai perhekokoon nähden liian suuri. Uskoisin, että se on näin muissakin kaupungeissa.
Sinä et ansaitse tuollaista kohtelua, olet siihen liian arvokas. Miehesi on sairas ja hullu, älä anna hänen uskotella itsellesi että sinä olet!
Uusi, parempi elämä odottaa sinua ja lapsiasi, aivan taatusti :hug:

vieras
voi ei.ihan oikeesti sun ja lasten parhaaksi lähet menemään,mä lähtisin samantien vaikka vanhemmille ensin yöksi ja sieltä sitten eteenpäin...toivon sulle paljon onnea ja voimia tulevaan

Yhteistyössä