Meidän "toukan" ultrakuvat (rv13+3)

Kävästiin siis ekassa ultrassa viime torstaina ja siellä oli yksi erittäin aktiivinen liikkuja. Lääkärikin mainitsi, että on eläväinen sikiö viikkoihin nähden.
Oli kyllä meno kohdussa sen verran hurjaa, että jos tuota menoa jatkuu, niin saan miettiä synnytyksen jälkeen, että onko minulla enää sisuskalut oikeassa järjestyksessä :D
Kaikki oli hyvin. LA pysyi samana...eli 5.5.08.

Kuvat on aika kökköjä koska olen iso ja ihrainen, mutta kyllä niistä jonkinlaisen käsityksen saa....varsinkin kun käyttää mielikuvitusta :D

http://www.kotinet.com/aimohiitola/kuvat/ultra1.jpg

http://www.kotinet.com/aimohiitola/kuvat/ultra.jpg

Selkeä vauva! Paljon Onnea. :flower: Minä oon niin pahoillani, että meidän vauvat on varmaan tässä. *Huokaus* Sille on järkisyyt, tiedän. Pitää vain elää eteenpäin ja nauttia tulevasta, vaikka aina ei näe mitään nautittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, mutta peitä nyt ihmeessä henkilötunnuksesi - ei sitä nyt netissä kannata levittää...
Missä ihmeessä sä mun henk.tunnuksen näät? :eek:
Nimenomaan kattelin, ettei nuissa kuvissa ole mitään salattavaa tietoa.

Niin joo..tarkotatko nuita vasemmassa yläkulmassa olevia numeroita? Ei o kyl mun henk.tunnus. Syntymävuosikin heittää useammalla vuodella. Varmaan on jotain muita nummeroita.

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulisko:
Onnea, mutta peitä nyt ihmeessä henkilötunnuksesi - ei sitä nyt netissä kannata levittää...
oliskohan siellä vasemmalla ylhäällä.. 0406**-****??

Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:

Ei o mun henk.tunnus.
On varmaan ultraajalle käynyt kämmi ja jättänyt edellisen ultrattavan tunnuksen koneeseen..tai jotain.
Korjaan kuitenkin asian.
Kiitos huomautuksesta. En ite hokannut ollenkaan kun ei mulle ollut tuttu numerosarja ollenkaan.

vieras

Niin joo..tarkotatko nuita vasemmassa yläkulmassa olevia numeroita? Ei o kyl mun henk.tunnus. Syntymävuosikin heittää useammalla vuodella. Varmaan on jotain muita nummeroita.
On ne yleensä...on munkin kuvassa joka jääkaapin ovessa. Oulussa meilläki otettu...tosin Tekaylla, mutta kuiteski...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainuli:

Ei o mun henk.tunnus.
On varmaan ultraajalle käynyt kämmi ja jättänyt edellisen ultrattavan tunnuksen koneeseen..tai jotain.
Korjaan kuitenkin asian.
Kiitos huomautuksesta. En ite hokannut ollenkaan kun ei mulle ollut tuttu numerosarja ollenkaan.

;) tuota...sitten se ei olis sun vauvan kuvakaan...mutta nythän se on poistettu, se tunnus siis!

Siis mitä vit* Onko ne lätkässy meille jonkun väärän vauvan kuvat Oulussa? :eek: :headwall: :'(
Sehän tästä puuttuisikin kun meikkis on hehkuttanut ja esitellyt nuita kuvia puolelle suvulle ja tutuille.

Ei kai se nyt sentään ole mahdollista..kai ne nyt sen verta kattelee mitä photoja porukalle jakelee.
Nyt musta tuli ihan vainoharhainen..

Oliko sulla ultra noin suunnillee klo 15-16, 1.11 torstaina. Jos oli, niin sitten luulisin kyllä kuvien olevan sinun. Kätilö vain ei ole kirjannut edellistä äitiä ulos koneelta ja siksi siinä voisi olla edellisen sotu *pohtii**mutta miksi ihmeessä ei ole kirjannut?????*

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Oliko sulla ultra noin suunnillee klo 15-16, 1.11 torstaina. Jos oli, niin sitten luulisin kyllä kuvien olevan sinun. Kätilö vain ei ole kirjannut edellistä äitiä ulos koneelta ja siksi siinä voisi olla edellisen sotu *pohtii**mutta miksi ihmeessä ei ole kirjannut?????*

Oli juu ultra tuolloin ja ennen meitä oli ultrassa mamma joka voisikin olla jotain vm.79 luokkaa. *pohtii*
Näin kyllä itse kun lääkäri printtasi kuvat ja antoi minulle "uunituoreena" käteen.

Siis mitä vit* Onko ne lätkässy meille jonkun väärän vauvan kuvat Oulussa? :eek: :headwall: :'(
Sehän tästä puuttuisikin kun meikkis on hehkuttanut ja esitellyt nuita kuvia puolelle suvulle ja tutuille.

Ei kai se nyt sentään ole mahdollista..kai ne nyt sen verta kattelee mitä photoja porukalle jakelee.
Nyt musta tuli ihan vainoharhainen..
No eikös ne kuvat oteta siitä ultralaitteesta samalla kun ultrataan, eli kyllä ne täytyy vauvasi kuvat olla. Tiedot vaan väärät.

Yhteistyössä