Meidän taaperolle saattaapi tulla kylmä talvi

Ei sitten millään suostu pukeutumaan :kieh:
Monta viikkoo ensinnäkin samat vaatteet ( pesty tietty välissä ). Aina se sama "rokkihuppari" ja samat housut. Sisällä ollessa yötä päivää uimasortsit :headwall: :headwall:

Ja vain "mönkkärikengät" tai "hyppykengät", aargghhh!!!!

Ja vain fleece-takki ulos. Taistelu vaan kovenee, kun ilmat kylmenee. Ja se "tulipalolippis" :headwall:

Ikää 3vee ja poika :D
 
:LOL: Ihana! Pistä se niissä uimashortseissa ja tulipalolippiksessään ulos niin eiköhän tuo haluais hetken päästä ihan kunnon vaatettakin päälle :heart: . Tai sit teet niinku meillä. Ulos ei mennä jos ei laiteta niitä vaatteita mitä äiti sanoo ja pojat tahtoo niin kovasti pihalle, että kertaakaan ei oo sisälle sen takia jääty ettei ois hyvin puettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sadettajat:
:LOL: Ihana! Pistä se niissä uimashortseissa ja tulipalolippiksessään ulos niin eiköhän tuo haluais hetken päästä ihan kunnon vaatettakin päälle :heart: . Tai sit teet niinku meillä. Ulos ei mennä jos ei laiteta niitä vaatteita mitä äiti sanoo ja pojat tahtoo niin kovasti pihalle, että kertaakaan ei oo sisälle sen takia jääty ettei ois hyvin puettu.
oon sanonu monesti, että sitten sinä jäät sisälle. Hän sanoo, okei, ja vaihtaa niihin uimasortseihin
:saint:
 
Mun pojalla on taipumuksia samaan, mutta äiti pysyy kovana, ja vaatteet on sitä mitä pitääkin.

Tulilippiksen, joka on ehkä samanlainen kuin teidän pojan tulipalolippis :D, heitin jo vintille talvisäilöön. Poika hihkui riemusta eilen, kun löysi yhden lootan pohjalta tulipipon :LOL: , eli fleecehatun jossa on tulenlieskoja mukamas. Senkin aion piilottaa :xmas:
 
Vieras
Mä olen vastaavassa tilanteessa antanut lapsen mennä ihan omin päin kokeilemaan ulos esim. ilman hanskoja, jos niiden pukeminen ollut ongelma. Koska lapsella ei ole mitään aisti- tai tuntovaikeuksia, hän on nopeasti itsekin huomannut olevansa hanskojen tarpeessa. Ei ole tarvinnut sit tapella...
 
:)
Ihana! :) Kuulostaa aivan samalta kuin meillä 3-vuotiaan prinsessan kanssa. Kotona olisi aina viilettäny sortseissa ja topissa, jonnekkin lähtiessä päälle kelpasi vain liekkipaita + "taskuhousut" ja jalkaan "lipokkaat" (vale-crocsit) säästä riippumatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun pojalla on taipumuksia samaan, mutta äiti pysyy kovana, ja vaatteet on sitä mitä pitääkin.

Tulilippiksen, joka on ehkä samanlainen kuin teidän pojan tulipalolippis :D, heitin jo vintille talvisäilöön. Poika hihkui riemusta eilen, kun löysi yhden lootan pohjalta tulipipon :LOL: , eli fleecehatun jossa on tulenlieskoja mukamas. Senkin aion piilottaa :xmas:
Kiitos vinkistä :flower:
Hommaankin nyt tulipalopipon ja sellaiset toppahousut, jossa on delfiinejä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Kiitos vinkistä :flower:
Hommaankin nyt tulipalopipon ja sellaiset toppahousut, jossa on delfiinejä :D
Meidän tulipalopipo on jo sen verran pieni, että näyttää toooosi tyhmältä sällin päässä....siksi mun on pakko jemmata se jonnekin. No, onneksi on Spiderman-naamapipo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ihana! :) Kuulostaa aivan samalta kuin meillä 3-vuotiaan prinsessan kanssa. Kotona olisi aina viilettäny sortseissa ja topissa, jonnekkin lähtiessä päälle kelpasi vain liekkipaita + "taskuhousut" ja jalkaan "lipokkaat" (vale-crocsit) säästä riippumatta.
Ai niin, puuhapete-valecroksit heitin roskiin. Joku raja sentään :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Ai niin, puuhapete-valecroksit heitin roskiin. Joku raja sentään :xmas:
Meilläkin oli sellaiset :LOL: , ja poika ei olisi muita käyttänytkään kuin Pete-crocseja tai Salama-crocseja (Salamat säästin päiväkotikäyttöön).
Salamat ja lieskat on kova sana B)

Toisaalta se pehmopuoli, jolloin puuha-pete on in :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .......:
Noi CARS-crocksit on ihan kamalat!!!!
Meillä on ihan tavalliset Crocsit, joissa on Salama McQueen ja Martti-jibbitzit.

Cittarissa oli kirkkaanpunaisia Salama-crocseja, joissa se koko popo oli niinkuin Salaman mallinen. Ne oli aika karut :D ja kieltäydyin ostamasta niitä. Sitä takaremmiäkään ei voinut edes liikuttaa.
 
minä
Mä laitoin kerran pojan kalsareissa ja t-paidassa pihalle, ajatuksena se että oppisi pukemaan ja pöh meni 2 minuuttia niin jätkä juoksi ympäri pihaa lumihangessa riemusta kiljuen ja oli sit ne loputkin riisunu, juoksi meinaan ilki alasti.
Et se siitä opetuksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä laitoin kerran pojan kalsareissa ja t-paidassa pihalle, ajatuksena se että oppisi pukemaan ja pöh meni 2 minuuttia niin jätkä juoksi ympäri pihaa lumihangessa riemusta kiljuen ja oli sit ne loputkin riisunu, juoksi meinaan ilki alasti.
Et se siitä opetuksesta.
:D Näinhän siinä helposti käy.
 

Yhteistyössä