hän oli varma että ei edes pääse, kun omien laksujensa mukaan hän olisi saanut ehkä juuri ja juuris en alimman, eli 85 pistettä, mutta saikin 90. Suurin pistemäärä jonka sai ol i100Onnea tyttärellesi opintohin! :flower: Sosiaali- ja terveysala on mielenkiintoinen ja monipuolinen ala
Niin lukion voi suorittaa kahdeski vuodes, mutta kyllä suurin osa suorittaa sen kolmes vuodes ku kyse nuorten päiväopiskelusta. Sä teet sitä aikuuspuolella ja mun käsittääkseni siä on suoritettavia kursseja vähemmän, korjaa jos oon vääräs. Ainaki siinä nettilukios oli joku 40 kurssia ja ainaki mun aikana niitä kursseja piti olla yhteensä muistaakseni 76.lukion voi suorittaa 2-4 vuodessa ja mä valmistuin 2 vuodessa merkonomiksi koska mulla oloi jo pohjalla kokin tutkinto, kuten muutkin mun luokkakaverit, he olivat kaikki VÄHINTÄÄN lukion suorittaneita ja tuon lukionkin aion suorittaa kahdessa vuodessa =) opon mielestä sen vois tehdä puolessatoista, mutta jhalauan vähän hitaammin opiskella.
Juu eiköhän tämä ole sinun osaltasi tullut tässä ketjussa jo selväksi.Vieläkö meinasit monta kertaa asiasta mainita tässä ketjussa? et taida olla itsekään kovinkaan fiksu,kun samaa asiaa jankutat.Kuulostan ehkä ilkiältä, mutta mun mielestä vähän outoa, että aikuunen ihminen luulee sairaanhoitajan valmistuvan kahdes vuodes. Luulis tuon verran tietävän, että ei lukio tai amis sitä amk-koulutusta lyhennä.
:hug:Juu eiköhän tämä ole sinun osaltasi tullut tässä ketjussa jo selväksi.Vieläkö meinasit monta kertaa asiasta mainita tässä ketjussa? et taida olla itsekään kovinkaan fiksu,kun samaa asiaa jankutat.
Mä olen vanhempieni tytär/tyttö edelleen. Ei se mihinkään muutu vaikka kuinka olisi karvaa.Mitäs tyttöjä ne täysikäiset karvapilluiset mammat on?
Auta kun teitä 20v:na parin lapsen äitinä joku tytöttelisi..
No kyllä mun mielestä ap:n 19-20v. lapseton tytär on tyttö.Mitäs tyttöjä ne täysikäiset karvapilluiset mammat on?
Auta kun teitä 20v:na parin lapsen äitinä joku tytöttelisi..
mutta ryöharjoittelun voi saada hyväksilukuna, siksi ainakin tytön poikaystävän ei tarvii harjoittelua suorittaa kun on kaksi kesää ollut alansa töissä ( lukee sähköinsinoööriksi), tosin ei valmistu silti aiemmin ymmärtääksei, todistuksen saa samaan aikaan kun muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29245465:Onnittelut.
Ammatikorkeakoulussa ei voi hyväksilukea toisenasteenkoulun kursseja joten ei todellakaan kahessa vuodessa valmistu.