meidän perheessä kukaan ei käytä yövaatteita

• Viestiketjun aloittaja pupuu
  • Ensimmäinen viesti
nakupirkko
Millaisissa kostyymeissä nukutte?

Minä ja mies nukutaan alasti, tyttö ei pysy peiton alla, joten hänellä pehmeä ohut trikoinen pitkähihainen ja legginsit, molemmat väärinpäin ettei saumat paina (itse pukee ne niin).

Koira on nakuna. Karvaton malli. ;)

21 astetta
Teillä jotka nukutte nakuna, onko teillä ylilämpimät makuuhuoneet? Meinaan että kyllä sieltä peiton raosta kuitenkin tulee kylmää ilmaa herkästi kun vähän liikkuu. Meidän kolmevuotias ei pysy peiton alla, joten puetaan hänelle illalla puhtaat päivävaatteet (alusvaatteet, trikoopaita ja collegehousut) ja niillä sitten jatkaa seuraavana päivänä päiväkotiin. Maailman kätevintä, sanon minä:)

vvvvieras
Meidän lapsella vanhan kämpän peruilta yöpukuja (asuttiin vanhassa, vetoisassa puutalossa) mutta nyt kerrostaloelämässä ei tarvitse niitä niin nukkuu tuollaisissa H&M:n viiden euron trikoomekoissa, koska prinsessa on prinsessa vaikka nukkuisikin.

Mulla on pari vanhaa, lörttömallista t-paitaa jotka vedän yöksi päälle (oon vielä ihan omin pikku kätösin saksilla leikellyt kaula-aukot isommiksi, etteivät kurista) ja alla vaan alushousut. Kylmällä kelillä pörrösukat.

Mies nukkuu kalsareilla kesät-talvet.

"Valma"
Teillä jotka nukutte nakuna, onko teillä ylilämpimät makuuhuoneet? Meinaan että kyllä sieltä peiton raosta kuitenkin tulee kylmää ilmaa herkästi kun vähän liikkuu. Meidän kolmevuotias ei pysy peiton alla, joten puetaan hänelle illalla puhtaat päivävaatteet (alusvaatteet, trikoopaita ja collegehousut) ja niillä sitten jatkaa seuraavana päivänä päiväkotiin. Maailman kätevintä, sanon minä:)
Makkarissa 18 astetta. Minä ja mies nukutaan alasti jättipeiton alla, vauva nukkuu pinniksessä yöpuku päällään, peiton myllää pois päältään.
Esikoisen huoneessa lämpöä 20 astetta, hänellä t-paita öisin ja ohut peitto.

nakupirkko
Meillä on makkari aavistuksen viileämpi kuin muu huoneisto. Ei oo mittaria ni en tiedä mitkä lukemat, mutta sen tuntee. Yöllä mä pysyn kyllä riittävän hyvin peiton alla, mies nukkuu eri huoneessa ja hällä kaksi peittoa.

Meillä on enemmänkin viileätä. Käytössä untuvapeitot. Kesäksi ohut ja talveksi paksu peitto.

Lapset nukkuu arkena legginsseissä/pitkissä kalsareissa ja trikoopaidoissa, joissa aamulla lähdetään päikkyyn. Viikonloppuna haluavat pyjamat, heistä on hienoa olla pitkälle aamupäivään yökkäreissä kun on kiireetön aamu.

Miehen kanssa emme pyjamia omista, minä nukun alasti, mies boxereissa ja t-paidassa.

"niks naks"
Minä en kehtaisi liikkua kotona t-paidassa ja pikkareissa. Se nyt vaan näyttää niin karsealta:O En tiedä jos olisi huippumallin vartalo ja tukka juuri föönätty ja nätti meikki niin kuin malleilla kuvissa, niin sitten voisi näyttää kohtuulliselta. Itse en ole edes ylipainoinen, mutta tämmöinen lyhyt tattara. En halua mieheni enkä edes lasteni näkevän itseäni niin epäedullisessa asussa.

"pieras"
mä nukun pitkähihaisessa ja pitkälahkeisessa pyjamassa, villasukat jalassa paitsi talvella kun on kahdet villasukat. Mulla on megapaksu peitto. Tekisi mieli untuva- tai villapeitettä, mutta mies on älyttömän allerginen, niin en viitsi ottaa riskiä että kallis täkki jää käyttämättä.

Niin siis se mies nukkuu alkkarisillaan ohuen peiton alla siinä samassa huoneessa jossa on noin 21 astetta lämmintä.

Mä pärjäisin vähemmällä jos saisin ottaa konjakin illalla... Mutta juopoksihan siinä luokitellaan jos joka ilta ottaa.

Yhteistyössä