Makkarissa 18 astetta. Minä ja mies nukutaan alasti jättipeiton alla, vauva nukkuu pinniksessä yöpuku päällään, peiton myllää pois päältään.Teillä jotka nukutte nakuna, onko teillä ylilämpimät makuuhuoneet? Meinaan että kyllä sieltä peiton raosta kuitenkin tulee kylmää ilmaa herkästi kun vähän liikkuu. Meidän kolmevuotias ei pysy peiton alla, joten puetaan hänelle illalla puhtaat päivävaatteet (alusvaatteet, trikoopaita ja collegehousut) ja niillä sitten jatkaa seuraavana päivänä päiväkotiin. Maailman kätevintä, sanon minä
Meillä on enemmänkin viileätä. Käytössä untuvapeitot. Kesäksi ohut ja talveksi paksu peitto.Teillä jotka nukutte nakuna, onko teillä ylilämpimät makuuhuoneet? Meinaan että kyllä sieltä peiton raosta kuitenkin tulee kylmää ilmaa herkästi kun vähän liikkuu. Meidän kolmevuotias ei pysy peiton alla, joten puetaan hänelle illalla puhtaat päivävaatteet (alusvaatteet, trikoopaita ja collegehousut) ja niillä sitten jatkaa seuraavana päivänä päiväkotiin. Maailman kätevintä, sanon minä