Meidän perhe lehden tilaajalahja haalari

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Tää mun tilaus alkanu maaliskuussa mistä sain tuon, ja uudessa ystäväntilauksessa oli reimatecin vk haalareita ja muumimukeja jne. Edellisellä kerralla sain Brion turvavyöistuimen. hyvä lehti on mun mielestä, ja joka tapauksessa se meille tulee tilattuna, niin sama hyödyntää nuo kampanjat :D Turvavyöistuimen olisin joka tapauksessa ostanu, kun isompi tarvi sellasta ja sama istuin makso 99e hobbarissa, sillon sain lehen 18kk + istuimen 84eurolla, nyt tuo haalari-kampanja oli muistaakseni kans 18kk ja hintaa 74e ja tosiaan siinä tuli se fleecehaalarikin mukana. Ja kakkoshaalariksi siksi kun halusin pinkin ykköshaalarin :saint:
Soittiko sulle lehtimyyjä vai miten tilasit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis hetkinen? Voiko sinne soittaa ja tilata lehden itselleen ja saada vielä ton haalarin kaupanpäälle?
Kyllä, siis maksat 14 kk lehdestä 72 e.Lehti ja lasku tulee sulle. Sille ystävälle joka (leikisti) suositellut lehteä sulle tulee kiitoksena Reimatec haalari ja fleecehaalari.Eli minäkin laitoin omalle äidilleni menemään haalarin, vaikkei tienny asiasta mitään.

kyselee
Tää mun tilaus alkanu maaliskuussa mistä sain tuon, ja uudessa ystäväntilauksessa oli reimatecin vk haalareita ja muumimukeja jne. Edellisellä kerralla sain Brion turvavyöistuimen. hyvä lehti on mun mielestä, ja joka tapauksessa se meille tulee tilattuna, niin sama hyödyntää nuo kampanjat :D Turvavyöistuimen olisin joka tapauksessa ostanu, kun isompi tarvi sellasta ja sama istuin makso 99e hobbarissa, sillon sain lehen 18kk + istuimen 84eurolla, nyt tuo haalari-kampanja oli muistaakseni kans 18kk ja hintaa 74e ja tosiaan siinä tuli se fleecehaalarikin mukana. Ja kakkoshaalariksi siksi kun halusin pinkin ykköshaalarin :saint:
Missä tuo "uudessa ystäväntilauksessa oli reimatecin vk haalareita ja muumimukeja jne." tarjous on nähtävillä tai mistä voi tilata?

mulla toi haalari oli koko talven käytössä, tosin sen ostin ihan liikkeestä kun lehti jo muutenki tulee.. en mä sitä mikskään kakkoshaalariks pistäis, sen verran hyvä on meillä ollut käytössä :)
eikö noita siis saanu niin kun saat kaverin tilaamaan vai että itse alotat tilaamisen ? mä en koskaan mitään tilaajalahjoja sillon saanu.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja tiiiuska:
mulla toi haalari oli koko talven käytössä, tosin sen ostin ihan liikkeestä kun lehti jo muutenki tulee.. en mä sitä mikskään kakkoshaalariks pistäis, sen verran hyvä on meillä ollut käytössä :)
eikö noita siis saanu niin kun saat kaverin tilaamaan vai että itse alotat tilaamisen ? mä en koskaan mitään tilaajalahjoja sillon saanu.. :/
Siis siihen pitää mainita joku nimi, kuka on suositellut..

Alkuperäinen kirjoittaja kyselee:
Missä tuo "uudessa ystäväntilauksessa oli reimatecin vk haalareita ja muumimukeja jne." tarjous on nähtävillä tai mistä voi tilata?
Se oli jossain lehdessä, olisko ollut tammikuun tai helmikuun lehti.

Ja siis ystäväntilaus siis tehdään niin että joku suosittelee lehteä sinulle ja saa siitä lahjaksi sen haalarin. Me ollaan naapurin rouvan kans ristiin suositeltu toisiamme, ja siis molemmille tulee lehti ja molemmille tuli lahjat :D

Ja tosiaan meillä on joka vuosi ollut käytössä kaksi haalaria, ja lisäksi 2-osanen puku. Ja ykköshaalariksi ostin pinkin Remun, ja tämä siis toimii "kakkoshaalarina".

Yhteistyössä