Meidän neidin synttärikakku :) (sis. kuvan)

Harmi, etten voi kehuskella itse tehneeni :ashamed: . Tämän siis teki sukulainen, mutta sen verran voin sanoa, että kyllä minua harmittaa kun en itse osaa :headwall: . Musta olisi aivan ihana tehdä mitä upeimpia kakkuja lapsille, mutta aina joutuu "tilaamaan" kun itse olen tumpelo. Tai sitten joudun ottamaan kursseja tältä naiselta, että voisin yllättää perheen :) . Meidän neiti täyttää siis huomenna 3-vuotta :heart: .

 
Voi miten ihana :heart: Esikoinen kun täytti 1v niin tilasin Nalle Puh kakun konditoriasta ja kun täytti 2v niin tehtiin mummin kanssa yksissä tuumin sellanen perhonen joka onnistui mun yllätykseks erittäin hyvin :eek: Mut ikinä en kyllä luultavasti ihan yksin tee mitään ´erikoiskakkuja´ku oon niin pirun tumpelo poropeukalo :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet laittanut kivasti noi eläimet parittelemaan tuohon kakun päälle. (joo tiedän, että ne "kuuluu" laittaa sillai)
:eek: Mitkä??
No ne eläimet jotka tossa on. Onko siinä karkkipussissa kilpikonnia ja lampaita, en muista mitä elukoita ne on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meidän suvun hovileipuri:
Kakkukuvien avulla saa kivoja kakkuja aikaan.
Ja niitä saa tilattua vaikka sankarin omalla kuvalla.
Katsokaa confetti.fi
Mä tein meidän neidin kuvasta kakun miehelle joskus aikoinaan. Yritys oli hyvä ja kyllä sitä kakkua vähän syötiinkin :whistle: :LOL:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi kirjainkarkit näyttää siltä että niitä on pureskeltu jotta on saatu oikean muotoinen osa kirjaimeen.
No, laitapas muru oma kakkutekeleesi esille, niin päästään oikein joukolla arvostelemaan.

Ja onnea ap:n tytölle. Mun mielestä kakku on hieno ja tyttö varmasti siitä tykkää!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi kirjainkarkit näyttää siltä että niitä on pureskeltu jotta on saatu oikean muotoinen osa kirjaimeen.
No, laitapas muru oma kakkutekeleesi esille, niin päästään oikein joukolla arvostelemaan.

Ja onnea ap:n tytölle. Mun mielestä kakku on hieno ja tyttö varmasti siitä tykkää!
Voisinhan mä laittaakin, mutta siitä ei päälle päin näy, että olen nuollut aina välillä veistä, jolla tasoittelin kermavaahtoa kakun päälle.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi kirjainkarkit näyttää siltä että niitä on pureskeltu jotta on saatu oikean muotoinen osa kirjaimeen.
No, laitapas muru oma kakkutekeleesi esille, niin päästään oikein joukolla arvostelemaan.

Ja onnea ap:n tytölle. Mun mielestä kakku on hieno ja tyttö varmasti siitä tykkää!
Voisinhan mä laittaakin, mutta siitä ei päälle päin näy, että olen nuollut aina välillä veistä, jolla tasoittelin kermavaahtoa kakun päälle.
No onneksi en ole sun vieraasi.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mitä maksoit kakusta?
Pari kymppiä Sisältäen työt ja kaikki tavarat/aineet.
Enempää en olisi kyllä minäkään maksanut. Selvästi suttuisesti tehty. Karkit vinksallaan ja oksettavat värit :(.
Jokos lyttäsit tarpeekses hienoa kakkua? Sulla vissiin joku yliammatilainen leipojana kun tuo muka suttuinen jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mitä maksoit kakusta?
Pari kymppiä Sisältäen työt ja kaikki tavarat/aineet.
Enempää en olisi kyllä minäkään maksanut. Selvästi suttuisesti tehty. Karkit vinksallaan ja oksettavat värit :(.
Jokos lyttäsit tarpeekses hienoa kakkua? Sulla vissiin joku yliammatilainen leipojana kun tuo muka suttuinen jne...
Tai sitten käyttää pakastekakkuja :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä