Tuskin ikinä saamme parempia tuloja mutta muuten olemme ihan onnellisia.Voi, tuo on varmaan kaikista kurjinta, jos lapsi joutuu jäämään rahan puutteen vuoksi pois tuollaisista luokan yhteisistä jutuista Köyhyys kyllä syrjäyttää jollakin tapaa jo tuota kautta. Minulla ei ole kysyttävää, mutta toivon ettei köyhyytenne kestä ikuisesti ja olette muutoin hyvinvoivia ja onnellisia.
Luullakseni useimmilla paikkakunnilla on noin.Alkuperäinen kirjoittaja hö;23699972:Meillä täälläpäin kaikki lähtee luokkaretkelle oli maksanut tai ei. Luokan kassasta kustannetaan netkin joilla ei ole varaa itse maksaa
meilläpäin ne jotka eivät maksa eivät pääse retkelle.Luullakseni useimmilla paikkakunnilla on noin.
Sitä varten on koti-kouluyhdistykset ja muut vastaavat.
ei pystytä mihinkään säästämään, mies pienituloinen itse olen fyysisten syiden takia eläkkeellä.Oletteko ylipäätään varautuneet mihinkään ylimääräisiin menoihin? Oletteko ajatelleet ensi kerralla yrittää säästää ajoissa?
Mekin olimme lpasuudessani niitä "oikeasti köyhiä", mutta silti vanhempani saivat aina jostain säästettyä (esim. ruoaksi keittoja, leipä itsetehtyä jne.) sen verran, että onneksi pystyttiin osallistumaan luokan yhteisiin retkiin. Lapsestasi tuntuu varmasti pahalta, vaikkei hän sitä päällepäin näyttäisikään.
Eli laiskoja pa*koja hyysätään, ei tarvi edes rahankeräykseen osallistua!Alkuperäinen kirjoittaja hä;23700023:Luokkaretkelle ja leirikouluihin pitää päästä kaikkien, ihan lain mukaan, riippumatta siitä, onko rahaa tai onko osallistunut rahan keräyksiin.
Niinhän se menee. Mutta ei saa antaa faktojen pilata hyvää provoa?Alkuperäinen kirjoittaja hä;23700023:Luokkaretkelle ja leirikouluihin pitää päästä kaikkien, ihan lain mukaan, riippumatta siitä, onko rahaa tai onko osallistunut rahan keräyksiin.