ei pysty :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Koitapa olla menemättä
Olen käynyt Mä löysin sen juurikin kyltin tienoposkesta bongaamalla Me käydään siinä Vaasan & Vaasan leipäkaupassa ostamassa aina iiisot satsit puoli-ilmaista liepää, jotta samalla olen tuossa paikassa käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Ootko muuten käynyt täällä?
http://www.ideakirppis.fi/
bongasin tienposkesta kyltin, ja olisin ihan vain kysellyt millainen mahtaa olla?
Siis haluatko tästä Naantalin MLL:än kirppiksestä tietää?Alkuperäinen kirjoittaja Hop:Löytysköhän netistä jostain tietoa? Olis vähän tuota vauvatavaraa myytäväksi ja taitaa melkoiset kasat pieniä vauvan ja taaperon vaatteitakin löytyä...
En ole törmännyt ilmoituksiin
Joo, me haetaan myös sieltä leipää. Voi vitsit kai sitä tarttis viikonloppuna sit käydä kurkkimassa, jos vaikka sit jotain kunnostettavaa huonekalua löytyis, jos vaatepuoli vähän vaisumpaaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Olen käynyt Mä löysin sen juurikin kyltin tienoposkesta bongaamalla Me käydään siinä Vaasan & Vaasan leipäkaupassa ostamassa aina iiisot satsit puoli-ilmaista liepää, jotta samalla olen tuossa paikassa käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Ootko muuten käynyt täällä?
bongasin tienposkesta kyltin, ja olisin ihan vain kysellyt millainen mahtaa olla?
Siellä on ihan sikakiva myyjä ja ihan kiva paikka muutoinkin. Kalusteita aika paljon, eli sieltä voi löytää muutakin kuin päällepantavaa. Lastenvaatteita oli viimeksi aika vähän.
Siellä on la ja su myös myyjiä ulkona, jotta on tuplaten sitten ostettavaakinAlkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Joo, me haetaan myös sieltä leipää. Voi vitsit kai sitä tarttis viikonloppuna sit käydä kurkkimassa, jos vaikka sit jotain kunnostettavaa huonekalua löytyis, jos vaatepuoli vähän vaisumpaaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Olen käynyt Mä löysin sen juurikin kyltin tienoposkesta bongaamalla Me käydään siinä Vaasan & Vaasan leipäkaupassa ostamassa aina iiisot satsit puoli-ilmaista liepää, jotta samalla olen tuossa paikassa käynyt.Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Ootko muuten käynyt täällä?
Siellä on ihan sikakiva myyjä ja ihan kiva paikka muutoinkin. Kalusteita aika paljon, eli sieltä voi löytää muutakin kuin päällepantavaa. Lastenvaatteita oli viimeksi aika vähän.
Mä kävin semmosen pikasen kierroksen enkä löytänyt kuin pari vaatetta...en aksanut niitä blogata. Ja nyt muutoinkin koitan vähän hiljentää tahtia. Mä olen kolunut nyt niin paljon noita kirppiksiä ettei niissä ehdi tavara vaihtumaan sitä tahtia kuin pitäisi jotta sieltä jotain löytäisin...joten odottelen viikon-pari, josko sitten taas löytyis jotain kivaa kun on uudet kojut pystyssäAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:höh,ei ollu mitään uutta sun blogissa :snotty: käyn aina tiiraileen sitä kun sut palstalla bongaan
Mitähäh...siis Skanssiinko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän ostarille tulee kirppis . Sitten mulla on 3 kirpputoria ihan lähellä, jee.
Mie oon huomannu, että samalla suunnalla asut Eipä näkynyt heidän nettisivuillaankaan vielä mitään :\ Olen vain yrittänyt bongata noita ilmoituksia, yleensä kuulen niistä vasta sitten kun tilaisuus on jo mennytAlkuperäinen kirjoittaja chef:Siis haluatko tästä Naantalin MLL:än kirppiksestä tietää?Alkuperäinen kirjoittaja Hop:Löytysköhän netistä jostain tietoa? Olis vähän tuota vauvatavaraa myytäväksi ja taitaa melkoiset kasat pieniä vauvan ja taaperon vaatteitakin löytyä...
Ei kun MEIDÄN ostarille, Koivulan ns. liikekeskukseenAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mitähäh...siis Skanssiinko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän ostarille tulee kirppis . Sitten mulla on 3 kirpputoria ihan lähellä, jee.
No joo, ne nettisivut on vähän...jälessä Mutta sinnekin pitäis ilmoituksen ilmestyäAlkuperäinen kirjoittaja Hop:Mie oon huomannu, että samalla suunnalla asut Eipä näkynyt heidän nettisivuillaankaan vielä mitään :\ Olen vain yrittänyt bongata noita ilmoituksia, yleensä kuulen niistä vasta sitten kun tilaisuus on jo mennytAlkuperäinen kirjoittaja chef:Siis haluatko tästä Naantalin MLL:än kirppiksestä tietää?Alkuperäinen kirjoittaja Hop:Löytysköhän netistä jostain tietoa? Olis vähän tuota vauvatavaraa myytäväksi ja taitaa melkoiset kasat pieniä vauvan ja taaperon vaatteitakin löytyä...
Jaa...niin no...kai sitäkin voi ostariksi kutsuaAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ei kun MEIDÄN ostarille, Koivulan ns. liikekeskukseenAlkuperäinen kirjoittaja chef:Mitähäh...siis Skanssiinko?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Meidän ostarille tulee kirppis . Sitten mulla on 3 kirpputoria ihan lähellä, jee.