Meidän kaupunkiin on tulossa MLL KIRPPIS!!! =D

Hop
Löytysköhän netistä jostain tietoa? Olis vähän tuota vauvatavaraa myytäväksi ja taitaa melkoiset kasat pieniä vauvan ja taaperon vaatteitakin löytyä...

En ole törmännyt ilmoituksiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:
Ootko muuten käynyt täällä?
http://www.ideakirppis.fi/
bongasin tienposkesta kyltin, ja olisin ihan vain kysellyt millainen mahtaa olla?
Olen käynyt :) Mä löysin sen juurikin kyltin tienoposkesta bongaamalla :) Me käydään siinä Vaasan & Vaasan leipäkaupassa ostamassa aina iiisot satsit puoli-ilmaista liepää, jotta samalla olen tuossa paikassa käynyt.

Siellä on ihan sikakiva myyjä ja ihan kiva paikka muutoinkin. Kalusteita aika paljon, eli sieltä voi löytää muutakin kuin päällepantavaa. Lastenvaatteita oli viimeksi aika vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Hop:
Löytysköhän netistä jostain tietoa? Olis vähän tuota vauvatavaraa myytäväksi ja taitaa melkoiset kasat pieniä vauvan ja taaperon vaatteitakin löytyä...

Siis haluatko tästä Naantalin MLL:än kirppiksestä tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
bongasin tienposkesta kyltin, ja olisin ihan vain kysellyt millainen mahtaa olla?
Olen käynyt :) Mä löysin sen juurikin kyltin tienoposkesta bongaamalla :) Me käydään siinä Vaasan & Vaasan leipäkaupassa ostamassa aina iiisot satsit puoli-ilmaista liepää, jotta samalla olen tuossa paikassa käynyt.

Siellä on ihan sikakiva myyjä ja ihan kiva paikka muutoinkin. Kalusteita aika paljon, eli sieltä voi löytää muutakin kuin päällepantavaa. Lastenvaatteita oli viimeksi aika vähän.
Joo, me haetaan myös sieltä leipää. Voi vitsit kai sitä tarttis viikonloppuna sit käydä kurkkimassa, jos vaikka sit jotain kunnostettavaa huonekalua löytyis, jos vaatepuoli vähän vaisumpaa :D

Joo, me haetaan myös sieltä leipää. Voi vitsit kai sitä tarttis viikonloppuna sit käydä kurkkimassa, jos vaikka sit jotain kunnostettavaa huonekalua löytyis, jos vaatepuoli vähän vaisumpaa :D
Siellä on la ja su myös myyjiä ulkona, jotta on tuplaten sitten ostettavaakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
höh,ei ollu mitään uutta sun blogissa :snotty: käyn aina tiiraileen sitä kun sut palstalla bongaan :D
Mä kävin semmosen pikasen kierroksen enkä löytänyt kuin pari vaatetta...en aksanut niitä blogata. Ja nyt muutoinkin koitan vähän hiljentää tahtia. Mä olen kolunut nyt niin paljon noita kirppiksiä ettei niissä ehdi tavara vaihtumaan sitä tahtia kuin pitäisi jotta sieltä jotain löytäisin...joten odottelen viikon-pari, josko sitten taas löytyis jotain kivaa kun on uudet kojut pystyssä :)

Hop

Mie oon huomannu, että samalla suunnalla asut :) Eipä näkynyt heidän nettisivuillaankaan vielä mitään :\ Olen vain yrittänyt bongata noita ilmoituksia, yleensä kuulen niistä vasta sitten kun tilaisuus on jo mennyt :(

Mie oon huomannu, että samalla suunnalla asut :) Eipä näkynyt heidän nettisivuillaankaan vielä mitään :\ Olen vain yrittänyt bongata noita ilmoituksia, yleensä kuulen niistä vasta sitten kun tilaisuus on jo mennyt :(
No joo, ne nettisivut on vähän...jälessä :D Mutta sinnekin pitäis ilmoituksen ilmestyä :)

Tervetuloa
Lastenvaate- ja tavarakirpputorille

12.9.2010 klo 11-14 Naantalin Urheilutalo,
sitovat ilmoit ennakkoon: naantali.mll@gmail.com
Pöytävuokra 5?, maksu paikanpäällä.
Paikalla myös kasvomaalausta ja buffet

About noin lukee mainoksessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Meidän ostarille tulee kirppis :D. Sitten mulla on 3 kirpputoria ihan lähellä, jee.
Mitähäh...siis Skanssiinko?
Ei kun MEIDÄN ostarille, Koivulan ns. liikekeskukseen :D
Jaa...niin no...kai sitäkin voi ostariksi kutsua :LOL: :D

Mä olen siellä ollut kerran myymässä MLL kirppiksellä :xmas:

Yhteistyössä