Meidän huono onni vaan jatkuu...

Ei sitten päästy muuttamaan ollenkaan. Lauantaina piti muuttaa, mutta kun tuo ukkokulta unohti ettei pankki ole auki eikä saanut rahaa...normaalisti auki lauantaisin, mutta tuo halloween sotki kaiken. Eikä kyseiselle tilille ole korttia, se on hänen tilinsä kotimaassaan...

Mutta eipä siinä mitään, uusi vuokraisäntä sanoi vaan että tulkaa sitten maanantaina, hän kun haluaa takuun (josta osa on jo maksettu ) ja ekan kuun käteisellä.
Oltiin viikonloppu tässä ihan rauhassa, otettiin auto vielä muuttoa varten ylimääräiseksi päiväksi - ja eilen illalla kun tuo mies soitti sopiakseen tästä aamusta, tämä meidän uusi vuokraisäntä ilmoitti ettei sittenkään vuokraa meille, kun ei tultu rahojen kanssa jo lauantaina! |O Vuokraa kuulemma asunnon jollekin kaverilleen!

Ei sitten vaivautunut ilmoittamaan mitään, onneksi meillä on paperilla allekirjoitukset takuusummasta joka jo ehdittiin maksaa, jospa se ainakin saadaan takaisin. Mutta mä oon niin vihainen!!! Turhaan pistettiin lisää rahaa muuttoautoon, juoksutettiin nykyistä, hyvää vuokranantajaa ja siihen päälle vielä tää valtava pettymys ja suoraan sanottuna vitutus |O

Nyt sitten vaan harmaat räkyttämään miksei ole kortteja tileille ja miksei hoidettu asioita ajoissa, näinhän se menee :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Mustana oon. Ei mun mielestä ole kyse huonosta onnesta vaan huolimattomuudesta.


Huolimattomuudesta ? No ei kyllä ollut.Aina pitää jotain paskaa laittaa
No mikähän pankin konttori olisi lauantaisin auki Halloweeneistä huolimatta? Älytöntä jättää muutenkin tuon mittakaavan asia viime metreillä. Silkkaa huolimattomuutta.
 
oliko teille jo vuokrasopimus tehtynä?
mahtoiko siinä olla maininta, että juuri tuolloin lauantaina oltava kaikki maksut tehtyinä tai ette saa asuntoa? yleensähän tuollaiset päivät siirtävät eräpäiväksi määrätyn päivän seuraavaan arkipäivään, jolloin pankit auki.
se yrittää saada sen ekan kuukauden vuokran vissiin pimeenä ja ei maksa siitä veroa vai mikä maksu sillä siitä menee,kun on tuloa. pitäiskö teidän sanoa, että käräytette sen? teillähän ei olis mitään todistusta maksetusta vuokrasta, jos käteisellä sen olisitte maksaneet ja olis taatusti maksattanut sen teille uudestaan. vaikuttaa hankalalta vuokranantajalta, että voisit yrittää ajatella positiivisesti, että onneksi siitä ei tullut teidän vuokraisäntää.
eikö se takuuvuokra ole vakuuteena vuokran maksuista ja rikkoutuneista paikoista ja kuuluisi teille takaisin, kun ette ole omasta halusta peruneet muuttoa tai jättäneet mitään maksamatta tai rikkoneet. kyllä sen jotain kautta saa takaisin... ainakin luulisin. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä pankki on muka lauantaina auki???
Enpä muista nimeä mutta täällä Espanjassa on kuitenkin :D Ei tosin noi paikalliset täälläkään.

Niin, huolimattomuutta joo. Mitäpä muutakaan :xmas:

Eiköhän tää parhain päin käänny, joka tapauksessa tää vuokraisäntä olis näköjään ollut tyyppi jonka sanaan ei voi luottaa.
Lisäksi, myös huvitutille tiedoksi, hän ei millään tavalla aikaisemmin ilmaissut haluavansa rahat käteisellä ennen tuota lauantaita, ite olin siinä uskossa että haluaisi rahat tililleen. Ukon piti käydä hakemassa rahaa pankistaan juuri tällaista tilannetta varten, mutta ei ehtinyt viime viikolla ja lauantaina siis kiinni.
Ja tämän perusteella meidät sitten leimattiin niin pohjasakaksi ettei meille voi vuokrata?!?!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Mustana oon. Ei mun mielestä ole kyse huonosta onnesta vaan huolimattomuudesta.


Huolimattomuudesta ? No ei kyllä ollut.Aina pitää jotain paskaa laittaa
No mikähän pankin konttori olisi lauantaisin auki Halloweeneistä huolimatta? Älytöntä jättää muutenkin tuon mittakaavan asia viime metreillä. Silkkaa huolimattomuutta.
Lauantai oli Pyhäinpäivä! Nousee ihan niskakarvat pystyyn tuosta Halloween-skeidasta :/
 
lissu
Ajattele posiitivisesti. Toi vuokraisäntä meinaan vaikuttaa sen verran epäilyttävältä että taitaa olla hyvä kun säästyitte siltä. Kyl te löydätte uuden kodin :hug:
 
eri termi
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Siis lauantainahan oli Pyhäinpäivä.

Halloweenia vietetään atlantin toisella puolella. ÄÄLIÖ.
Hei munapää, kyllä Espanjassa puhutaan halloweenin vietosta.
ja mistäköhän ekassa ilmeni, että ollaankin espanjassa? Suomessa on pankit lauantaisin kiinni, oli pyhä tai ei.
 
tyy
Alkuperäinen kirjoittaja eri termi:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Siis lauantainahan oli Pyhäinpäivä.

Halloweenia vietetään atlantin toisella puolella. ÄÄLIÖ.
Hei munapää, kyllä Espanjassa puhutaan halloweenin vietosta.
ja mistäköhän ekassa ilmeni, että ollaankin espanjassa? Suomessa on pankit lauantaisin kiinni, oli pyhä tai ei.
Koska tiedän missä ap asuu. Ja vaikka en tietäisi niin eipä tule tarve tulla tänne nussuttamaan sivuseikoista. Avauksen pointti ei ollut päivään sopiva termi.
 
Jii
Alkuperäinen kirjoittaja eri termi:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:
Siis lauantainahan oli Pyhäinpäivä.

Halloweenia vietetään atlantin toisella puolella. ÄÄLIÖ.
Hei munapää, kyllä Espanjassa puhutaan halloweenin vietosta.
ja mistäköhän ekassa ilmeni, että ollaankin espanjassa? Suomessa on pankit lauantaisin kiinni, oli pyhä tai ei.

Juuri niin... suomessa on pankki kii oli pyhä tai ei. mutta jos ap selkeästi ekassa viestissä sanoo että normaalisti auki lauantaina niin eikö anna ymmärtää että on toisesta maasta kyse??
 

Yhteistyössä