Meidän 2v:llä borrelioosi epäily

xylitolsisu harmaana
Meillä oli esikolla muutamia vuosia sitten tularemia (jänisrutto) ja sitä ruvettiin hoitamaan iv antibiooteilla ennen kuin labrakokeiden vastaukset tulivat.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Hyi että mua ällöttää nuo punkit, onneksi niitä ei täällä päin vielä hirveästi ole! Voimia pienelle ja äidille!
Kiitos, niin ällöttää muakin ja nyt syytän itseäni, kun en mennyt kesällä jalassa olevaa ihottumalänttiä lääkärille näyttämään :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Hyi että mua ällöttää nuo punkit, onneksi niitä ei täällä päin vielä hirveästi ole! Voimia pienelle ja äidille!
Kiitos, niin ällöttää muakin ja nyt syytän itseäni, kun en mennyt kesällä jalassa olevaa ihottumalänttiä lääkärille näyttämään :'(
Voi älä syytä ittees, eihän sitä nyt joka läntin takia osaa heti lääkärille mennä :hug: mutta ymmärrän toki syyllisen olos, ainahan sitä vanhempana aattelee jos jotain sattuu lapselle, "että olisinpa ollu varovaisempi...ja voi kun en sitä ja sitä asiaa heti tajunnut". Kyllä lapsenne tuosta varmasti selviää, voimia!!!

Älä itseäsi syytä.. ei se auta mitään lapsi vaan vaistoaa äidin pahan olon. ja äitikin on vaan ihminen, ei sitä kaikista ihottumista jne. aina älyä mennä ensin lääkäriin. :hug:

Minä söin itse yhden kuurin antibiootteja läntin vuoksi - ei edes ollut varmuutta, että kyse oli punkin puremasta, mutta se oli todennäköistä. Parempi syödä turhaan kuuri antibiootteja kuin antaa borrelioosin edetä, se on hirveä sairaus.

Toivottavasti lapsen juttu selviää nopeasti.

Yhteistyössä