meiän poika puhuu "rivoja"

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
äippä
esim tänään on sanonu.

"ikkä aluaa vittua" iskä haluaa vissyä
"pillu täti" Pirjo täti

vähä hävettää. ihmisen katseista päätellen kaikki ei tajua, että poika ei oikeasti puhu rivoja.
 
riemurasia
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
esim tänään on sanonu.

"ikkä aluaa vittua" iskä haluaa vissyä
"pillu täti" Pirjo täti

vähä hävettää. ihmisen katseista päätellen kaikki ei tajua, että poika ei oikeasti puhu rivoja.
meilä tyär huutelee kaupassi "LÄSKII; LÄSKII!!!" ihan selvästi siis jätskii jätskii=)
 
vieras
Meillä kanssa oli monesti kirjaimet/sanat hukassa.Yksi oli pitkään, jota lapsi toisti toistamistaa(varmaan siksi,että itse käytän tätä sanaa usein).
Nimen omaan--->imen munaa :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kanssa oli monesti kirjaimet/sanat hukassa.Yksi oli pitkään, jota lapsi toisti toistamistaa(varmaan siksi,että itse käytän tätä sanaa usein).
Nimen omaan--->imen munaa :/
Pakko lisätä, että itse mokannut muutaman kerran kanssa... menneet sanat sekaisin tai sekat sakaisin.
Pillimehu--->pillumehu :( Ja tämä tullut jossain virallisessakin paikassa joskus, kun lapselle etsinyt pillumehua :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kanssa oli monesti kirjaimet/sanat hukassa.Yksi oli pitkään, jota lapsi toisti toistamistaa(varmaan siksi,että itse käytän tätä sanaa usein).
Nimen omaan--->imen munaa :/
Pakko lisätä, että itse mokannut muutaman kerran kanssa... menneet sanat sekaisin tai sekat sakaisin.
Pillimehu--->pillumehu :( Ja tämä tullut jossain virallisessakin paikassa joskus, kun lapselle etsinyt pillumehua :/
Pakko vielä lisätä :D repesin yksin täällä!!! :D :DKäytän siis usein "nimen omaa"-sanaa,ettei täällä nyt tule väärinkäsityksiä :D :D
 
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
niin ja minä kaupunkilaistollo olen puhunut vanhalla miehelle sukupuolenvaihdoksesta oikein paatoksella ja miettinyt vaan että mitähän tuo ukko tollaa mua kuin heikkopäistä :eek: Siis tarkoitukseni oli siis puhua sukupolvenvaihdoksesta :)
mää myös. :D

 
mimmi
Mun kaveri puhu niin fiksuna ruokapöydässä ison porukan eessä naapurin ukon välilihanpullistumasta ja sen leikkauksesta....välilevynpullistumasta siis oli kyse.Riittipä hauskaa pitkäks aikaa,hih
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Mun kaveri puhu niin fiksuna ruokapöydässä ison porukan eessä naapurin ukon välilihanpullistumasta ja sen leikkauksesta....välilevynpullistumasta siis oli kyse.Riittipä hauskaa pitkäks aikaa,hih
Mulla on kans mennyt välilihanpullistumaksi kun on pitänyt olla välilevynpullistuma.. Vai pillustuma

;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä kanssa oli monesti kirjaimet/sanat hukassa.Yksi oli pitkään, jota lapsi toisti toistamistaa(varmaan siksi,että itse käytän tätä sanaa usein).
Nimen omaan--->imen munaa :/
Pakko lisätä, että itse mokannut muutaman kerran kanssa... menneet sanat sekaisin tai sekat sakaisin.
Pillimehu--->pillumehu :( Ja tämä tullut jossain virallisessakin paikassa joskus, kun lapselle etsinyt pillumehua :/
Meilläkin tyttö pitkään puhui pillumehusta ja aina oli äiti nolona selittämässä niin.. että se sitä pillimehua..
Ja toi mulkut on meilläkin ollut murkut.

 

Yhteistyössä