Mehua vauvalle

  • Viestiketjun aloittaja vanhaanaikaan
  • Ensimmäinen viesti
vanhaanaikaan
Elikkä tämä kysymys on niille jotka on antanut vauvalle mehua! Voin siis jo alkuun sanoa etten kaipaa niitä "vauvalle ei ole hyvä antaa mehua" kommentteja.
Niin siis mitä mehua olette antanut vauvalle? Minulla on puolvuotias lapsi ja se ei huoli vettä millään niin mitä mehua voisin antaa?
 
Olen antanu n.6-7kk--- esim. välipalan yhteydessä juomaksi ihan vedellä laimennettua täysmehua tai FunLight makeutusaineella makeutettua mehua.
Enkä usko että siitä mittään haittaa lapselle on ollu...nyt tyttö kohta 1v
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:55 vieras kirjoitti:
Olen antanu n.6-7kk--- esim. välipalan yhteydessä juomaksi ihan vedellä laimennettua täysmehua tai FunLight makeutusaineella makeutettua mehua.
Enkä usko että siitä mittään haittaa lapselle on ollu...nyt tyttö kohta 1v

Meillä kohta 5v tyttö, enkä anna vieläkään juoda Fun lightl mehuja. Miks pitää jo vauvalle alkaa antaa lisäaineita??? Sit ihmetellääan allergioita sun muuta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:13 Vierailija kirjoitti:
Meilläkään ei 6 kk iässä tykätty vedestä niinpä huuhtelin hedelmä- ja marjasosepurkit vedellä niin tuli tytön mieleistä mehua.. nyt 8 kk ja vesikin jo maistuu. :)
Tää on kyllä tosi hyvä idea! :wave: Tai sit lisätä tuttipulloon (tai mistä nyt juokaan) pikkusen mieluista hedelmäsosetta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:28 emmamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 10:13 Vierailija kirjoitti:
Meilläkään ei 6 kk iässä tykätty vedestä niinpä huuhtelin hedelmä- ja marjasosepurkit vedellä niin tuli tytön mieleistä mehua.. nyt 8 kk ja vesikin jo maistuu. :)
Tää on kyllä tosi hyvä idea! :wave: Tai sit lisätä tuttipulloon (tai mistä nyt juokaan) pikkusen mieluista hedelmäsosetta.
Juu tästä olen kuullut ja uskon että meillekkin voitaisiin tuota kokeilla jos poika ei vaan ala juomaan vettä...
 
miksi pitäisi huolia vettä? Maito on tuonikäisen juoma. Hedelmä- ja kasvissoseissa on vettä. Puuroa ja velliä, niistäkin tulee nestettä. Mutta jos mehua nyt välttämättä haluat antaa,niin helppohan sitä on keittää marjoista ja sitten vain vähän hedelmäsokeria sekaan, sitähän on niissä valmissoseissa.
 

Yhteistyössä