Meenkö huomenna töihin? Mitä te tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Aamusta alkaen poltellut ja särkenyt silmien takaa, ihan kuin silloin kun kuume nousee. Aivastuttaa melkein koko ajan, välillä jomottaa vähän päätä. Nyt on illan vihlonut lihaksia, välillä paleltaa. Kuumetta tai lämpöä ei kuitenkaan ole.

Menisittekö huomenna töihin (kun ei kerran sitä kuumetta ole ja pysyn tolpillani, tuo lihaskipu on vain inhottavaa) vai jäisittekö kotiin?

No senhän näkee vasta huomenna.
Mulla ainakin monestikin on sellainen olo että tulee kipeeks, mutta se kestääkin vain sen päivän ja seuraavana aamuna on ihan ok.

Menisin, meillä ainakin on töissä sellainen "periaate" että tuommoisen takia ei voi jäädä kotiin. No, tietty tuo on vähän niinkuin omantunnon kysymys mutta kun meillä pitää olla sairaslomatodistus heti ekasta päivästä niin ihan pikku jutun takia ei tuu oltua pois töistä. Eikä se työterveyslääkäri edes kirjota saikkaria kovinkaan helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen sairaanhoitajana. Fyysisesti rankkaa työtä.
Ehkä mä sitten menen, jos ei kuume nouse.

Mä lähihoitaja ja menisin ja jos olo tulee karseeksi lähtisin pois. Olen kyllä ollut kuumeessakin töissä, ei aina vaan mahkua lähteä millon huvittaa pois duunista. Varsinkaan yövuorosta.