Meen kattoo yhtä kämppää tänään.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mutta mua ahdistaa.. liian hyvää ollakseen totta. Vuokra on HALPA ja kyseessä rivitalo saunalla, joiden hinnat tahtoo täälläpäin olla pilvissä. Jostain syystä mua pelottaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mikä Sua siinä pelottaa? :(

En mä tiedä. Ehkä se on mätä, niinku tämäkin jonka kanssa muuttaessa luultiin löytäneemme unelmakämpän. Tai ehkä me ollaan vääränlaiset vuokralaiset, ei sellaset mitä se etsii.
 

Similar threads

A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä