medisonar yksityinen gynegologi??

• Viestiketjun aloittaja nabbi
  • Ensimmäinen viesti
Kokemusta ei ole gynestä täällä mut ultrassa olen käynyt ja ja ultran tilasin taas täältä. Hintataso sama kuin muissakin yksityisissä, käsittääkseni ja samoja lääkäreitä siellä on kuin muuallakin. Varmasti hyvä tasoinen lääkäripalvelu.

Esikoisen rakenneultran kävin Medisonarissa, kun armas asuinkumtamme ei silloin kustantanut yhtään ultraa odottajalle.

Tästä on siis pian kuusi vuotta, mutta muistaakseni maksoi noin satasen (en muista oliko ylle vai alle, mies maksoi) ja lääkäri (jonka nimeä en muista, vanha ukko) oli ÄLYTTÖMÄN TYLY. Kuopuksesta pääsin Tyksiin rakenneultraan ja sen teki kätilö ja palvelu oli kuin kuuden tähden hotellissa.
Että minulta ei Medisonar saa pisteitä. Paitsi jos mulle sattui se ainoa kärtty lekuri.

JOs mun pitäis nyt mennä, niin kyselisin Mehiläisestä tai Pulssista. Niisä olen aina saanut hyvää palvelua. Hinta on varmaan sama.
Mutta jos vain suinkin pääset ä-polille, niin mene sinne. Maksaa 22 e...

hhh
Itse olin viime kesänä Medisonarissa ultrassa ja minulla oli aivan ihana iäkkäämpi mieslääkäri. Hän selitti kuvaa pitkän aikaa ja naureskeli meidän kanssamme pikkuisen liikkeille.

Yhteistyössä